♦ Hei.  Am revenit cu un anunț. Azi vă așteptați să scăpați de mine, nu? Din păcate/fericire voi pleca in vacanța pe 31 august, deci voi mai sta pe blog până sâmbătă.

♦ Vom organiza în curând concursuri cu premiile: Crescendo si Invocarea.

♦ Vom avea nevoie de ajutorul vostru pentru a alcatui o lista de carți fantasy pe care sa le-o trimitem partenerilor noștri de la Books-Express.

Mai jos aveti o melodie care mi-a atras atenția. 😉

 

23 răspunsuri to “Anunțuri”

  1. Mirabela Says:

    pe mine nu ma iei… nu-i nimic! am toata biblioteca ta la dispozitie

  2. Marina :))
    Nu pot sa scred…

  3. mi-e mila(spuneti voi de care ar trebui sa-mi fie mai mila)

  4. pentru lista de carti fantasy….eu am facut un post pe blogul meu cu seria the gallagher girls…e super seria….uitate pe good reads sa vezi despre ce e vorba in ele poate le adaugi in lista(cartile aceste nu sunt tocmai fantasy da daca poti sa le adaugi te rooooooooooog adauga-le :D),si ca sa fie si carti fantasy poti sa adaugi…aaa…stai sa ma gandesc…Th Goddess Test de Amiee Carter,Divergent de Veronica Roth,Tempest Rising de Tracy Deebs,The Emerald Talisman de Brenda Pandos,Turned de Morgan Rice sau Once a Witch de Carolyn MacCullogh 😀

  5. Once a Witch de Carolyn MacCullogh, Kiss Me Kill Me de Lauren Henderson, The Hollow de Jessica Verday, Daughters of the Sea de Kathryn Lasky sunt propunerile mele.

Lasă un răspuns

