Haters to the left

Un loc in care sa va puteti certa in voie 🙂

19 răspunsuri to “Haters to the left”

  1. strutului ii place
    politicianco mincinoasa iti place?

  2. Ce comunist e Adrian!Cik politician hot si mincinos.=))

    Poate strabunicsu o fi fost Impuscatu .Mai vedeti voi cand incepe o recenzie si zice:
    „Dragi tovarasi si pretini,aceasta carte a fost…”

    • am scapat de Ceasca si a ramas el

    • Hey,
      Nu obisnuiesc sa ma bag in treburile altora, insa gresesti.
      Pe Adrian nu il poti numi comunist!!!
      Poate tu, ca nu stii nimic despre el mda..poti spune vorbe in vant.Dar gresesti. Iar in legatura cu recenziile fiecare scrie ce vrea nu ii poti spune tu ce si cum sa scrie.
      Ca si concluzie: Adrian a zis doar adevarul . Si nu poti nega, pentru ca lumea e plina de politicieni[ care 99% din ei sunt hoti si mincinosi]!!

      Cel mai rau imi pare ca s-a ajuns la aceasta cearta inutile, si asta doar din cauza unei postari! Trist.

    • adriyann Says:

      Vegetamirel, în mod normal nu m-as obosi sa-ti răspund tocmai ție dar având în vedere ca faci confuzii, am zis sa te lămuresc.

      NU EU am făcut-o pe miruna „politician hot și mincinos” ci DANIELA.
      Faza cu „struțul las” e opera mea. ATÂT.
      Asa ca te rog sa verifici înainte sa te bag și tu în lapte.
      Nu îți place ce scriu, nu îmi vizita blogul. Simplu ca 1-2-3.

      • Adriyann,la inceput ai zis ca sunt prea mandra,apoi cand m-am enervat si am transformat comentariile in spam-uri m-ai facut strut las.

      • adriyann Says:

        Da, exact. Asta e singura denumire lansata de mine. Cea „comunista” e lansata de Daniela. Verifica din nou. 😛

      • Da cine-s eu ma de nu te obosesti?…Crezi ca sunt un blogger incepator?Acuma tu ne iai pe toti la misto ca tu esti marele baros din Blogosfera.Doar pt ca ai blog de aproape 3 ani si ai vizitatori cat alt blogger intr-un an(nu eu).

        Nu te mai lauda ma..Ca esti bou…Cik sa nu ne uitam noi pe blog-ul lui daca nu ne convine.Dar tu de ce te uiti pe blog-ul asta?Culca-te ca esti ca esti un greiere care canta la o chitara dezacordata si sta doar noaptea pe net…

      • adriyann Says:

        Mersi de sfaturi.

  3. :)) foarte tare pagina :))

  4. tot nu ati terminat cu cearta???Nu v-ati lamurit ca nu iese nimic bun din toate astea?

  5. Cu placere,Adriyann…

Lasă un răspuns

