,,Cearta de pe blog” + Anunțuri

Să încep cu cearta, pt. că mulți dintre voi sunt interesați. O să fiți surprinși, va anunț. Aseară eu (Miruna) am discutat cu Adrian pe mess și am ajuns să ne cerem scuze reciproc pentru ceartă . Asta se întâmpla în timp ce el și Alessa se împungeau reciproc, iar eu gasesc un singur motiv logic pentru cearta lor: Alessa e scorpion si Adrian e săgetator. Proastă combinație. 😐 Oricum nu prea cred că e nevoie să va faceți prea multe griji, deoarece sunt cam pe aceeași lungime de undă (se pot certa așa la infinit). Am văzut că unii dintre voi o acuză pe Daniela, care ieri și-a cerut scuze de la mine și m-a rugat să-i șterg comentariul, deci nu cred că ar trebui s-o mai băgați în ceartă. După cjum ați observat a mai izbucnit o ceartă, care nu are nimic de-a face cu blogul noastru- cearta dintre fetele de la Only Books și Kathy, care susține că au copiat-o. Dacă încă mai doriți să vă certați, atunci faceți-o în altă parte. Eu una m-am împăcat și cu Adrian și cu Daniela, deci NU mai aveți niciun motiv de ceartă pe blog.

 

După cum știți mâine voi pleca la mare și nu voi mai putea intra pe blog decât atunci cînd ajung la munte, adica undeva in jurul datei de 7 august. Până atunci vă las pe mâna Alessei și a lui Andrex (dacă vrea să posteze de pe contul meu). Vacanța plăcută!

 

Finala My dream cast va fi postată azi, poate mai diseara, deoarece acum chiar am treabă cu bagajele 😦

7 răspunsuri to “,,Cearta de pe blog” + Anunțuri”

  1. pai daca v-ati impacat nu mai are sens sa ne certam. atata timp cat v-ati cerut scuze reciproc, totul e ok pt. mine.

  2. ladyandreea Says:

    Pentru numele lui Dumnezeu eu acum am vazut scandalul!?Eu zic ca pe viitor sa nu mai iasa asa nebunie sa treaca toata lumea in josul paginii sursa cu link. Pentru ca pana la urma toti nu facem altceva decat sa preluam informatii dintr-un loc (fie din afara, fie de la noi) si sa le pune pe blogurile personale. Recenziile sunt putine si multe nu sunt nici macar scrise intrun mod profesionist, ma rog asta conteaza mult mai putin, ceea ce-i important este stradania si interesul. Eu zic ca-i loc pentru toata lumea. Cei din afara au congrese, se intalensc, comunica noi ce facem ne certam intre noi…

  3. bravo voua ca v-ati impacat!chiar nu aveati de ce sa va mai certati!

  4. bravo voua ca v-ati impacat!chiar nu aveati de ce sa va mai certati!

  5. spor la bagaje,vacanta placuta si ma-m intepat si cu Andrex(la mare,de fapt ne-am intepat)

  6. E bine ca pana la urma v-ati impacat! Vacanta placuta!

Lasă un răspuns

