My dream cast- FINALA

*Câștigători semifinale: Academia Vampirilor- Monika, Instrumente Mortale- Andreea Codreanu (Andrex)

Finaliștii sunt:

Dorneanu Elena- Vampirii din Morganville

Cîrjan Andreea- Jocurile Foamei

Monea Simina- Damnare

Cristina- Forțele Răului Absolut

Monika- Academia Vampirilor

Petra Bintintan-Socaciu- Nemuritorii

Mihaela- Îngerul Nopții

Andreea Codreanu (Andrex)- Instrumente Mortale

Teona- Casa Nopții

16 răspunsuri to “My dream cast- FINALA”

  1. Se poate vota de mai multe ori aceeasi persoana de pe acelasi calculator…:)

  2. Miruna,la mine la sondajele de mai jos arata alti finalisti la av si im:-? Arata la mine gresit sau..? Scz de intrebare dar ramasesem putin mirata:))

  3. Eu nu inteleg ceva: Cum a intrat Monika in finala pentru Academia Vampirilor daca toata ziua de 30 in fruntea voturilor am fost eu in sondaj ?

  4. Si mai am o intrebare..dc inca se poate vota in semifinale? Nu era firesc sa opriti sondajul cu voturile finale cand se incheia timpul? Ca sa se vada exact cine si cate voturi avea atunci ?

  5. M-am uitat la sondajele din semifinala si am vazut ca la Academia vampirilor, Krisz este in frunte. Cum se face ca Monika a castigat? Intrau defapt in finala cei care aveau voturi mai putine sau cum?

  6. Nu puteti dezactiva optiunea sa se voteze de pe acelasi calculator multiplu? Oarecum nu e corect…

  7. daca se termina tocmai pe 12 cred ca fete astea vor avea 2,345 (numar pus la nimereala) de voturi.

Lasă un răspuns

