The Lying Game

CARTILE

Am o viata pentru care oricine ar omor pentru a o obtine.

Atunci cineva a facut-o.

Cea mai rea parte in a fi mort este ca nu mai e nimic pentru care sa traiesti.Gata cu saruturile.Gata cu secretele.Gata cu brafa.Este suficient sa omori o fata din nou si din nou.Dar sunt pe punctul de a obtine ceva ce nimeni altcineva nu a mai primit-inca o performanta,multumita Emmei,sora mea geamana de mult pierduta pe care niciodata nu am cunoscut-o.

Acum Emma este disperata sa afle ce mi s-a intamplat.Si sigurul mod de a afla este sa fie eu-sa se strecoare in vechea mea viata si sa puna totul impreuna.Dar poate ea sa rada la gumele prietenelor mele cele mai bune?Sa-l convingape iubitul meu ca ea este fata de care s-a indragostit?Sa pretinda ca este o fericita,iresponsabila fiica cand imi imbratiseaza parintii de noapte buna?Si poate ea sa continue sarada,cand va realiza ca ucigasul meu ii urmareste fiecare miscare?

De la Sara Shepard,autoarea #1 New York Times bestselling a cartilor Micutele mincinoase,vine o serie despre secrete,minciuni si consecintele uciderii.

Let the lying game begin.(Sa inceapa jocul minciunei.)

Volumul 1-The Lying Game

Volumul 2-Never Have I Ever

Volumul 3-Two Truths and a Lie

SERIALUL TV

The Lying Game va aparea pe 15 august la ABC family,show-ul o urmareste pe Emma un copil bun la sfulet adoptat care afla ca are o sora identica,Sutton.Sutton spre deosebire de Emma,a fost adoptata de parinti bogati si traieste o viata aparent ideala.Dupa prima lor intalnire,Sutton ii propune Emmei sa paseasca in viata ei pentru cateva zile in timp ce ea urmareste un drum catre identitatea misterioasa a mamei lor naturala.Dupa ce Sutton inexplicabil nu reuseste sa ajunga la locul in care fetele au hotarat sa se intalneasca,Emma trebuie sa decida daca sa-si afle identitatea si sa riste propria sigura in speranta ca va descoperi locul in care se afla sora ei geamna,impreuna cu adevarul de ce au fost despartite la nastere.

DISTRIBUTIA:

Alexandra Chando-Emma Becker/Sutton Mercer

Blair Redford-Ethan Whitehorse

Sharon Pierre-Louis-Nisha Randall

Kirsten Prout-Charlotte „Char” Chamberlin

Alice Greczyn-Madeline „Mads” Rybak

Allie Gonino-Laurel Mercer

10 răspunsuri to “The Lying Game”

  1. Super! Cartea a aparut?

  2. Deci ti-a placut recomandarea 🙂

  3. Da. Chiar mi-ar placea sa apara si la noi. Pare atat de tare!!:x

  4. Dragos asata v-a copiat, i-am zis eu vreo doua uite aici: http://dragoshangelforabook.blogspot.com/2011/08/lying-game-premiera-15-septembrie.html Si el va jignea pe voi 😐 dupa ce ca a mai copiat-o si pe sabinna

  5. e super tare serialul

Lasă un răspuns

