I ♥ music! #2

Salut!N-am mai postat ceva despre muzica de ceva timp asa ca azi va prizint doua melodii noi.

1.Aloha from hell-I’m falling

Aceasta melodie este interpretata de formatia mea preferata,eu si Andrex avem ceva in comun la capitolul formatii preferate din Germania,avand in vedere ca nu au reusit sa ma  blakerizeze).Am descoperit acesta formatie intr-o seara cand butonam telivizorul si am ajuns pe un post care nu inteleg de ce difuzeaza muzica(antica din ani 60′ si tipete din 2010)si m-am indragostit pe loc de primul lor single.

P.S:Lui Andrex ii place cel mai mult dintre toate cantecele lor.

2.Paramore-Monster

Nu pot spune ca sunt fan Paramore,avand in vedere ca imi plac doar doua melodii ale lor.Aceasta este una dintre ele.Si este cel mai recent single al lor si face parte din soundtrack-ul filmului Transformers3:Dark of the Moon (pe care nu l-am vazut).

4 răspunsuri to “I ♥ music! #2”

  1. Geniala melodia celor de la Paramore

  2. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

  3. foarte frumoase melodii 🙂

Lasă un răspuns

