Colete

Hei. Am de facut cateva anunturi in legatura cu coletele pe care le voi (re)trimite luni. Daca va regasiti pe lista, atunci totul e ok, daca nu va rog sa-mi semnalati. Ii rog pe castigatorii de la mega-concursul LEDA  sa-mi trimita datele lor in acest week-end daca pot.

Voi trimite colete pentru:

Adriana Iatan

Radu Oana-Roxana

Lily Ionescu

Renate

Olteanu Maria

 Paraschiv Laurentiu

Teona Moga

Troie Monica Alexandra

VOI RETRIMITE COLETELE PENTRU:

Popa Ana Maria Raluca

Cirjan Andreea

Grigoras Ioana

Vircan Issabel

Andrei Cumpanas

Paraschiv Andra


25 răspunsuri to “Colete”

  1. poate o sa va suparati da’ eu nu inteleg o chesttie. daca ti s-a intor un colet pt. ca adresa a fost gresita/nu si-a ridicat coletul, de ce le mai REtrimiti cartile? daca nu sunt in stare sa-si scrie nici macar adresa 😐

  2. stii cam in cat timp ajunge?eu sincer plec marti si ma intorc joi sau vineri,crezi ca e posibil ca sa iti vina coletul innapoi?

  3. E super!
    PS:A,defapt,e Grigoras,nu Grigorsa.:P~`

  4. Darkflayer Says:

    Eu nu inteleg de ce ti s-a reintors coletul,pentru ca la mine nu a ajuns niciodata.Am innebunit-o pe cea de la posta.Sper ca ai primit mailul.
    Vircan Issabel

  5. Ce binee 😡 O sa fiu pe faza zilele astea! Cand ajunge cartea primesc ceva acasa in posta,nu?Ca sa merg sa ridic coletul..?

    • te va anunta postasul cand iti va ajunge coletul. nu am trimis inca coletele deoarece astept inca 2 ADRESE CARE NU MI-AU FOST TRIMISE. DACA NU PRIMESC ADRESELE PANA DISEARA MAINE TRIMIT CELELALTE COLETE, IAR CEILALTI VOR TREBUI SA MAI ASTEPTE PANA SAPTAMANA VIITOARE DACA NU-SI TRIMIT ADRESELE.

  6. Inca nu a ajuns nimc .

  7. astazi am primit cartea captiva de l.j.smith! sunt atat de bucuros!!! multumesc muult! 🙂

  8. Am primit cartea! Multumesc!

  9. am primi cartea!multumesc!

  10. am primit cartea.multumesc!

  11. Si la mine a ajuunss 😡 Maine merg la posta sa o iau !

    Multumesc frumos :* !

Lasă un răspuns

