Concurs

UPDATE: Castigatoarea este… Miky201. Felicitari.

E timpul pentru un nou concurs sponsorizat tot de Editura Leda.Premiul consta in primul volum din seria ‘Altfel de ingeri’ de Lili St. Crow.Pentru a castiga cartea trebuie sa scrieti o compunere (minim 15 randuri) in care sa prezentati propia voastra echipa de altfel de ingeri care protejeaza lumea de creaturile insetate de sange.

Trmiteti compunerea la adresa ales_sandra97@yahoo.com intre 04 si 11 august.

22 răspunsuri to “Concurs”

  1. incep sa nu mai cred in credibilitatea blogului vostru.Asa va fi si concursul asta?Nu va primi castigatorul cartea?Ca eu tot o astep si nu mai vine.Sper sa vina pana la craciun

  2. vampirii din morganville volumul 5

  3. Cam cat de lunga trebuie sa fie compunerea?

    • minim 15 randuri,dar poti sa depasesti.am vazut ce scrii pe blogul vostru,care apropo e super,si de-abia astept sa citesc capitolul 4 din povestea lui Blair.

  4. Ok..deci sa inteleg ca nu va ajunge vreodata :(…Acum asta e..eu voi continua sa postez pe blog si sa particip la concursuri…mai castig eu..;)).

  5. eu am trimis pe adresa MIRUNEI. Ups.

  6. Cam cand anuntati castigatorul?

  7. Si nu putem vedea ce a scris ea? ca sa stim ca nu ai tras tu sforile

  8. miruna pt castigatorii la concursul my dream cast ai trimis cartile?

Lasă un răspuns

