Concurs Libris

Castigatorul este numarul 328- Ionescu Bogdan

Buna. Am reusit (in sfarsit) sa prind ceva net la munte si m-am hotarat sa va fac o surpriza. Cartea oferita de libraria on-line  este Crescendo, volumul doi din seria Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick.  Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos cu raspunsul la intrebarea: Care este personajul tau preferat din aceasta serie si de ce? Castigatorul cartii va fi ales prin tragere la sorti in data de 13 august 2011. Mult succes!

9 răspunsuri to “Concurs Libris”

  1. de cand asteptam cartea astaaa!!! super. sper sa am noroc

  2. Super concurssss 😡 Imi doresc enoorm cartea 😡 Multumim pentru concurs!

  3. ce pot sa va zic? mult succes! 🙂

  4. multumim pentru concurs Miruna

  5. Miruna, se pare ca am intampinat o problema la formular….Imi apare eroarea asta:
    Eroare!

    * Name is required
    * Email requires a valid email address
    * Ce carte iti doredti pentru urmatorul concurs? is required

    Si am completat la nume si am verificat de cel putin 10 ori sa fie corect e-mailu si era. Si nu inteleg ce este cu cartea din moment ce este alta intrebare la accest concurs.

  6. Cand anunti castigatorul?:D

Lasă un răspuns

