Castigatori Mega-concurs LEDA.

V-am promis de multa vreme un concurs mai mare in cadrul cariua sa puteti castiga mai multe carti. Iata ca vine. Mai jos aveti premii le oferite:

Daca nu v-ati dat seama inca despre ce titluri e vorba vi le voi scrie aici:

Vise de sucub de Richelle Mead- Adriana Iatan

Vremea Ingerului de Anne Rice- Radu Oana-Roxana

Impecabil de Sara Shepard- Lily Ionescu

Voci de Ursula le Guin- Renate

Suflete-umbra de L.J. Smith- Olteanu Maria

Captiva de L.J. Smith- Paraschiv Laurentiu

Daca doriti sa castigati o carte trimiteti un mail la adresa mirunapalas@yahoo.com, care sa contina numele vostru real, motivul pentru care urmariti blogul si cartea dorita. Daca ai un blog si faci reclama concursului vei intra de 2 ori in tragerea la sorti. Concursul se incheie pe 10 august.

Multumesc Editurii LEDA pentru sponsorizare.

20 răspunsuri to “Castigatori Mega-concurs LEDA.”

  1. super…nou concurs

  2. Am si eu niste intrebari:)
    Exista limita de randuri?
    Si castigatorii vor fi alesi prin tragere la sorti sau veti alege voi?

    Multumesc.

  3. Frumos concurs!
    Iar premiile sunt pe masura!
    Multumim!!

  4. frumos concursul iar premiul este magnific!

  5. Nice. Succes participanților.

  6. super! ne putem inscrie la mai multe carti?

  7. Super! m-am inscris si eu

  8. ne putem inscrie la mai multe carti?

  9. Multumesc fetelor!! 😀

  10. Multumesc pentru premiu si felicitari tuturor participantilor!!!!

  11. Felicitari!

  12. Fetelor multumesc mult de tot!Va multumesc din suflet,astazi am vazut ca am castigat si ma bucur enorm!Multumesc mult!>:D<
    Astept cartea si mult siucces in continuare!E primul cu carti castigat si sper sa imi aduceti noroc!Multumesc!

Lasă un răspuns

