Găsește intrusul! #1

Bună. M-am gândit de ceva vreme să vă lansez această provocare, dar nu prea am avut timp 😦 Sper ca această rubrică să vă placă și să o continuam (cine știe, poate chiar oferim și premii?).

Ce trebuie să faci?

Voi posta o poză cu o mică parte din biblioteca mea/ rundă. Am adăugat în acea mică parte și doi intruși. Tu trebuie să găsești intrușii. În fiecare rundă intrușii vor fi din ce în ce mai greu de găsit. După ce ai gasit intrușii din poza de mai jos completează formularul de mai jos. Cel care va găsi toți intrușii (în toate rundele) va câștiga un premiu, dar nu vă faceți griji vom avea și locurile 2 și 3 (ca la My Dream Cast). Ce parere aveți? 🙂

Click pe imagine pentru mărire.

10 răspunsuri to “Găsește intrusul! #1”

  1. ce tareee!!!!! cred ca am gasit intrusii… am trimis si eu. ma mai si intrebi daca vreau sa o continui??? logic ca DA

  2. ladyandreea Says:

    Ce vrei sa spui prin „intrusi”? Carti care tin de alta serie, gen etc, alte lucruri care nu sunt carti, sau ce trebuie sa caut in imagine?

  3. am trimis, vreau sa imi spui daca e bine te rog. si va fi extragere?

  4. Super noua rubrica!:D
    Si bineinteles ca vreau My dream cast 2 😡 La celalalt nu am putut participa:(

    Dee

  5. Imi tot da eroare….va rog s-mi spuneti daca ati primit, daca nu sa mai incerc

  6. […] Găsește intrusul a primit ok-ul vostru, deci va fi continuată curând (mâine-poimâine).  My dream cast 2 a […]

  7. Imi puteti spune daca ati primit pe numele Grosu Geanina?

Lasă un răspuns

