Câştigători concurs Provideo

Cum ştii dacă ai noroc?- Ionescu Marius

 Eu sunt numărul patru- Olteanu Maria

Am revenit cu primul concurs sponsorizat de Provideo. Am pregatit pentru voi doua DVD-uri cu filme (extraodrinare!). Este vorba despre Numarul patru si Cum stii daca ai noroc? Tot ceea ce trebuie sa faceti pentru a le castiga este sa completati forumlarul de mai jos:

17 răspunsuri to “Câştigători concurs Provideo”

  1. bafta cu concursul!
    si cand se termina?

  2. Bafta tuturor!

  3. Chear asa,cand se termina?:D

  4. Clarissa Says:

    deci iubesc filemele acestea:x si parca regret ca mi le-am cumparat eu deja, insa succes participantilor:x chiar merita vazute:)

  5. Super concursul !

  6. Super!
    M-am inscris si eu.

  7. Superb concursul!! Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti sau prin jurizare? 🙂

  8. cand postati castigatorii?

  9. felicitari

Lasă un răspuns

