Concurs PROVideo

Buna. Am revenit cu un concurs sponsorizat de PROVideo. Premiul este DVD-ul Colega de camera (click pt. detalii) Daca doriti sa casitgati acest DVD trebuie sa completati formularul de mai jos si sa-l trimiteti. Concursul se termina in data de 31 august, iar castigatorul va fi ales prin tragere la sorti. Eu am vazut filmul si cele doua actrite principale (Minka si Leighton) fac o treaba foarte buna.

Bonus pe DVD: – Scene alternative si cazute la montaj
– Comentariul regizorului

Daca faceti reclama concursului pe blogul vostru primiti o intrare in plus. Dati-mi in comentarii linkul.

16 răspunsuri to “Concurs PROVideo”

  1. MIE IMI DA ASTA: Eroare!
    Name is required
    Email requires a valid email address
    Care este personajul tau preferat din serial? is required
    pute-ti va rog sa vedeti daca ati primit de la Troie Monica?

    Apropo am postat aici: http://monika96.wordpress.com/concursuri/concurs-28/

  2. Mie nu imi merge nici acum.

  3. […] doua concursuri pe blogul Myruna si Alessa.Pentru mai multe detalii intrati AICI si AICI Like this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in Uncategorized. Bookmark […]

  4. buna 🙂
    ai primit ceva de la mine? ca si mie imi apare eroare

  5. Castigatorul este anuntat pe blog sau primeste si vreun mail?

Lasă un răspuns

