UPDATE: Nemuritorii #2- Luna albastra in curand la Rao

Acum puteti comanda Luna Albastra la pretul de 35.99 lei de aici.

Dornica sa afle tot ce se poate despre noile ei talente ca Nemuritoare,Ever il roaga pe iubitul ei,Damen,sa o invete.Dar,pe masura ce puterile ei soresc,cele ale lui Damen slabesc.Da semne de boala,are pierderi de memorie si devine tot mai distant.In incercarea de a-l salva,Ever calatoreste in alta dimensiune,cea magica a tinutului verii,unde afla secretele trecutului chinuit al lui Damen,un trecut pe care el i l-a ascuns mereu.Dar,in timpul eforturilor ei de al salva pe Damen,Ever descopera un text vechi in care este descris mecanismul de functionare a timpului.

Acum Ever trebuie sa aleaga intre a da timpul inapoi si a-si salva familia sau sa ramana in prezent si sa-l salveze pe Damen care este tot  mai bolnav.

Urmatoarele titluri ale seriei:

-Tinutul Umbrelor

-Flacara Intunecata

-Astrul Noptii

-Everlasting

12 răspunsuri to “UPDATE: Nemuritorii #2- Luna albastra in curand la Rao”

  1. Imi place coperta si cred c-as citi seria. M-ai facut destul de curioasa in legatura cu ce se va intampla in acele volume si cine stie cate obstacole ii vor aparea in cale.

  2. Eu am citit-o in engleza si am trecut si la partea a treia, dar m-am plictisit. La un moment dat devine foarte previzibila. Incepusem sa ghicesc multe dintre scene :)) Coperta este foarte draguta, ca si celelalte, de altfel. Spor la citit.

  3. am inceput si eu al doilea volum in engleza….imi pare rau sa aud ca devine plictisitoare….

  4. primul a fost super ,adica nie asa mi sa parut ,abia asteptsa apara si vol doi ,cam tarziu dar merge.

  5. am comandat-o merci ca ne-ai zis

  6. cat de mult imi doresc cartea asta !! 😡

  7. Imi place muult coperta! Si pare chiar tare!

Lasă un răspuns

