Week-end posts #1

Hey. We’re back. Probabil că ați observat scurta absență de pe blog… Eu (Miruna) am fost prinsă în diferite activități mai mult sau mai puțin plăcute cum ar fi probatul rochiei de domnișoară de oroare pardon, onoare și făcutul pe babysitterul pentru scumpa mea verișoara de 14 ani. Se pare că nu am avut cea mai bună săptămână, dar asta e! Nu trebuie să vă încarc pe voi cu dramele mele personale :)) Ale a avut și ea destule pe cap săptămâna asta, deci nu a putut să mai posteze. Am primit câteva mailuri referitoare la rubrica Feelings prin care mi se cerea expres s-o continui. De continuat aș continua-o, dar nu prea mai știu despre ce să mai scriu în ea, deci dacă vă pica fisa anunțați-mă și pe mine.

Pentru cei care se întreabă ce este cu concursurile PROVIDEO am o veste bună: am prelungit concursul pâna pe 5 septembrie.

Rubrica Găsește intrusul a primit ok-ul vostru, deci va fi continuată curând (mâine-poimâine).  My dream cast 2 a primit și el ok-ul vostru, deci îl voi posta curând. La acest al doilea concurs premiile vor fi mai mari și veți avea parte de câteva surprize pe parcurs. În plus, dacă ai participat la My dream cast 1 te poți înscrie și la My dream cast 2. 

Și la sfârșit o imagine care îmi este foarte dragă 🙂

 

9 răspunsuri to “Week-end posts #1”

  1. saraca de tine. ce tare a fost faza cu d-ra de oroare:)) deabia astept intrusii si my drem castul 🙂

  2. daca m-ai fi lasat sa fac ce vroiam atunci nu mai trebuia sa faci pe baby sitterul 🙂

  3. Ma bucur ca ai reveniitt! 😡

    PS: Imi place imaginea de la final! I love Ian! 😡

Lasă un răspuns

