My dream cast! #17

Renate-Sabine ne prezinta dream castul ei pentru seria Vampirii din Morganville.

Claire Danvers- Nikole Linkletter

Eve-Alexandra Babascu

Amelie-Gillian Anderson

Shane-Jordan Scott Hoover

Michel Glass-Marcus Hedbrandh

4 răspunsuri to “My dream cast! #17”

  1. fara suparare: nu-mi place alegerea pt shane. in rest castul e f. frumos 🙂 felicitari

  2. …imi place …:>

  3. Chance Crawford se potriveste mai bn pt Shane decat Jordan Scott Hoover,dar in rest,perfect,exact cum mi-am imaginat cand am citit cartile (si cand voi citi fade out :X ).Love this cast :X:X:X:X:X:X

  4. Mie mi se pare potrivita pentru Claire – Emma Roberts . Asa mi-am imaginat-o din prima. Iar pentru Shane ori Chace , ori Chad Michael Murray . Iar pentru Michael – Alex Pettyfer. :”>>

Lasă un răspuns

