Week-end posts! #2

Salutare. O să trec direct la subiectul acestei postări şi anume activitatea inactivitatea de pe blog. Şcoala a început, iar profii au intrat tare în materie, recapitulari ş.a.m.d., iar noi numai de blog n-am avut timp. Şi aşa s-a ajuns la o inactivitate totala (noroc cu Ale care a mai postat câte ceva).  Oricum, eu vă doresc un an şcolar cât mai bun, cu multe rezultate bune. 🙂 Azi mai am un hop de trecut şi anume făcutul pe domnişoara de oroare şi deja presimt că nu o să fie plăcut. Deloc. Cam atât cu lamentarile mele pe săptămâna asta… Contiunuăm postul cuuu…

Veşti proaste

Serialul The Nine Lives Of Chloe King a fost anulat. Mai jos aveţi câteva mesaje din partea castului pt. fani:

Mda… l-au anulat şi p’ăsta… BRAVO ABC Family!! 😐

Veşti bune

Hai că avem şi din astea. 🙂

You doggy, doggy. Damon nu se învaţa minte niciodată.

~

Au apărut fragmente din Blestemul din Swoon şi Căderea. Le puteti citi aici si aici.

~

Şi la final o melodie de care m-am îndrăgostit. (Melodia din promoul Appetites)

7 răspunsuri to “Week-end posts! #2”

  1. Pacat ca l-au anulat..era frumos serialul.Macar avem The vampire diaries ❤

  2. ioana alexandra Says:

    si eu m-am indragostit de mel. aia:)

  3. Tare pacat ca l-au anulat…:( Dar macar apar cartile la Leda.:)
    Myruna,mai demult ti-am trimis vreo 3 cast-uri pentru My Dream Cast 2,dar vad ca nu le-ai mai postat.Ce s-a intamplat?

  4. saraca de tine si eu urasc nuntile:))

  5. Stiu cum e cum scoala..nici eu nu prea mai am timp sa intru pe blogul tau ..:( sa-l citesc si sa las comnetarii,dar sper sa pot intra cat de des !

  6. Imi placea serialul..merita continuat.

Lasă un răspuns

