My dream cast! #22

Monika ne prezinta dream castul ei pentru seria Fortele raului absolut.
1)Chloe Sauders-AnnaSophia Robb
2)Derek Souza-Nolan Gerard Funk
3)Simon Bae
4)Victoria „Tori” Enright-Alexis Bledel
5)Rae-Francia Raisa
6)Liz-Taylor Momsen
7)Dr. Davidoff-Robert Downey Jr.
8)Diane Enright-Nicole Kidman
9)Matusa Lauren-Sara Canning
10)Dr. Gill-Marcia Cross
11)Andrew-Dave Annable
5 răspunsuri to “My dream cast! #22”

  1. Super,vad ca ati inceput sa postati cast-urile!La ale mele sunt mai multe poze,sper sa nu fie probleme.Si acum mi-am dat seama ca nu mi-am scris numele pe ele-scuze!Poti sa ma treci ca Nya,cast-urile le-am trimis de pe aceeasi mail de pe profil.

  2. Superb castul Monika! Felicitari!

  3. Super castul! chiar se potrivesc :X:X

Lasă un răspuns

