Week-end posts! #3

Bună. Probabil că ați observat inactivitatea de pe blog și cred că ar trebui să vă dăm o explicație. Nu știu cum au fost pentru voi, dar pentru noi aceste prime două luni au fost destul de pline de stres și teste și concursuri și tot felul de alte probleme. Așa că vă rugăm să ne iertați pentru abesnță și  să ne susțineți în continuare pentru că am revenit cu forțe proaspete și idei noi:

 

1. Rubrica Feelings

 

Vă mai amintiți de ea? O vom schimba puțin… de acum vom posta în ea sentimenetele nostre legate de o carte… un fel de recenzie în imagini. Dacă am timp voi face prima postare chiar azi! Ce parere aveți?

 

2. Revistă

 

Ne-am gândit la o revistă de multă vreme, dar am dori s-o facem împreuna cu alți bloggeri, o revistă lunară despre carti, promoții, noutați, recomandări, creeați etc. Deocamdată e la stadiul de idee, dar dacă dorește cineva să facă parte din echipă îl rog să-mi trimită un mail la adresa mirunapalas@yahoo.com

 

3. Dream-casturile

 

Vom încheia acest concurs pe 15 noiembrie, deci finala va fi undeva pe 8-9 noiembrie, pâna atunci mai puteți trimite casturi, iar cele nepublicate NU AU PUTUT FI DESCHISE.

Acestea fiind spuse vă urez un week-end placut (ce a mai rămas din el) și ne vedem în următoarea postare! Ah, era să uit:

Videoclipul de week-end

17 răspunsuri to “Week-end posts! #3”

  1. Oww,ne-a fost dor de voi!=) Mă bucur că acum ați revenit.În legătură cu cast-urile,le mai pot trimite odată,poate va merge.?^^

  2. wow. :O stai ca trebuie sa fac un comentariu d’ala kilometric:

    1. nu aveti de ce sa va scuzati… aloo? toata lumea are treaba deci fata de alti bloggeri pe care ii doare-n cot de noi voi sunteti prea dragutze 🙂

    2. noua idee cu schimbatul rubricii feelings e … GENIALAAAAA.

    3. Imi place mult videoclipl de weekend am inceput sa fsc ca Vicki>))

  3. Daca la Dream Cast avem 2-3 poze cu un personaj(acelasi actor)este in regula?Sau va trebui aleasa una dintre poze.?=)

  4. Pai, incep si eu:
    1. Imi place noua rubrica Feelings! Abia astept!
    2. O sa va trimit un e-mail! Chiar imi place ideea cu revista! 😀
    3. Aici nu prea inteleg! Ati mai vazut o data castul meu si ati spus ca merge, desi nu a fost postat pe blog! Vi-l mai trimit inca o data?
    Asadar, bine ati revenit in blogosfera!

    • buna!

      Merci, iti asteptam mailul. Am dat un search prin mailuri si nu l-am gasit pe al tau. Crezi ca ai putea sa-l retrimiti?

      • http://laurentzyubooks.blogspot.com/2011/10/i-music-2.html Laurentiu v-a copiat 100% numele rubricii. 😐 si mai ai si tupeul sa mai comentezi la ele pe blog…

      • Da, bineinteles ca il voi retrimite!

      • te faci ca ploua laurentiu??

      • Da Criss, am curajul sa comentez la ele pe blog! Nu am stiut fetelor ca si voi aveti acelasi nume la aceasta rubrica! Blogul meu a fost facut prin august! Cam atunci am intrat eu in blogosfera. Si avand in vedere ca la aceasta rubrica nu s-a mai postat de foarte mult timp eu nu aveam de unde sa stiu de existenta ei. Asadar imi cer scuze fetelor (si nu tie Criss!) pentru acest inconvenabil! Nu am stiut ca si voi aveti o rubrica numita astfel, dar voi schimba numele rubricii! Si inainte de a vorbi Criss, mai gandeste-te ca nu toti sunt la fel (plagiatori!), ci mai pot exista si mici asemanari!

      • Nu Criss, nu ma fac ca ploua! La mine ninge! 😀

      • mda… incerci si tu sa fii spiritual, cati ani ai, 10?? anyway rubrica a fost copiata pentru ca era imbosibil sa ganditi EXACT la fel 😐 macar recunoaste

      • Criss nu pot recunoaste ceva ce e fals! Aceasta sintagma I ♥ music! e atat de cunoscuta incat nu am de cine sa ma ascund. Si daca te consideri mai spirituala si mai matura decat mine eu zic sa termini tu aceasta discutie!

  5. Myrunaa ti-am trimis un Fwd al mailului trimis atunci!

    • Apropo, ati primit mailul? Ca sa stiu! 😀 Sa stiti ca adresa cu care am comentat mai sus si cea cu care comentez acum este tot a mea! Cea personala si cea a blogului! 🙂 Sa nu va incurcati!

Lasă un răspuns

