Switched (My Sister the Vampire, #1)

Cand Olivia Abbott se muta in oras,ea este entuziasmata sa intre-n echipa de majorete si sa-si faca prieteni.Atunci o cunoaste pe Ivy Vega.La inceput,Ivy,pala si imbracata mereu in negru,arata ca opusul Oliviei.Atunci fetele se uita dincolo de fardul roz si creionul dermatograf negru si descopera ca sunt identice-gemene identice!

Olivia si Ivy au o gramada de planuri sa schimbe locurile si sa treaca fiecare truc in revista.Dar Olivia descopera ca ea si Ivy nu sunt tocmai la fel.Ivy este vampirita,si nu este singura din oras….

10 răspunsuri to “Switched (My Sister the Vampire, #1)”

  1. Pare interesanta. O sa se lanseze si la noi?

  2. Da pare interesanta , dar am si eu o intrebare. Autorii de carti din afara cei din domeniul fantasy stiu sa scrie si altceva in afara de carti in care personajele principale sunt vampiri? Sa nu fiu inteles gresit unele sunt chiar foarte bune, exemplu jurnalele vampirilor, dar e ca si cum manaci timp de o luna acelasi fel de mancare zilnic.

    • Da,autorii de fantasy stiu sa scrie si carti fara vampiri,cei drept nu toti,dar eu nu am ales aceasta serie numai pentru ca e vorba de vampiri ci pentru ca mi s-a parut interesanta si recomandarile au fost bune.
      Stiu ca 80% din cartile fantasy din Romania sunt cu sau despre vampiri,dar au dominat si probalib ca vor continua.
      Inteleg ca te-ai plictisit de vampiri,sincera sa fiu si eu,dar nu sunt de parere ca e ,,ca si cum manaci timp de o luna acelasi fel de mancare zilnic” fiecare autor are proprii vampiri.Plus ca de la vampiri a inceput febra fantasty,si se pare ca vom lua o pauza de la vampiri.

      • Eu credeam ca febra fantasy a inceput odata cu Harry Potter, Cronicile Wardstone si Tunele. Vampirii au aparut dupa asta. Si inca ceva Comentariul meu in mare parte nu are legatura cu aceasta carte pe care si eu io gasesc interesanta.

    • Eu cred ca stiu sa scrie si carti care nu sunt despre vampiri, dar acesta este stilul lor si ii caracterizeaza.. Daca asta ii intereseaza si ii pasioneaza :-??

  3. Ati primit si castul meu pentru Fortele Raului Absolut? 🙂

  4. Dar cast-urile mele pt. Casa Noptii,Evermore,FRA si Vampirii din Morganville?

Lasă un răspuns

