Guest star! #1

Salut 🙂 M-am gandit la o noua rubrica care se va numi GUEST STAR. Ti-ai dorit vreodata sa faci un post (despre ce vrei tu) pe Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa? Daca da acum este sansa ta! Alcatuieste un post si noi il vom publica. Cel mai frumos posta va fi premiat cu … carti, mai era nevoie sa scriu? Succes.

4 răspunsuri to “Guest star! #1”

  1. Despre un film pe care l-am vazut recent „Hachiko”

    Deci..Tocmai am văzut acest minunat și incredibil film. De două ori în aceeași săptămână..straniu,nu?:)) Oricum..auzisem ca imi vor da lacrimile:D , se pare că nu prea au mințit..in fine.Lacrimile nu mi-au dat..dar filmul în sine m-a făcut sa ma înfior >.< . Să vi-l descriu puțin?:D Okeii.
    Remake al filmului japonez Hachiko Monogatari, din anul 1987, şi inspirată dintr-o poveste reală, petrecută în Japonia în prima parte a secolului al XX-lea, drama Hachiko: A Dog’s Story urmăreşte relaţia specială, apărută între un profesor universitare şi un câine pe care îl găseşte pe stradă şi îl duce în casa lui.
    Când Parker Wilson se întoarce acasă din călătoria in care a fost plecat,este surprins de un ghem de blana mic si portocaliu,nu părea sa aibă o casă dar felul in care arăta dădea de înțeles că are un stăpân ce il caută . In timp ce Parker îi caută un adăpost micului cățeluș , acesta din urmă își face loc în inima sa . Nemaiputând fi scos de acolo,cățelul ii răspunde stăpânului său cu toata dragostea și loialitatea sa. Nimic de zis.Relatia Wilson – Hatchi este pur și simplu perfectă , cum s-ar zice "No comment".Dar dacă stăm să analizăm relația Wilson – Cate(soția sa) , aceștia sunt surprinși in momente tandre de cel mult două ori . Dar relația Wilson – Andy(fiica sa) , acesta pare sa îi ofere dragostea,atenția si afecțiunea sa doar după ce află că este insarcinată .
    Să revenim..adevarat,filmul nu a fost făcut pentru a ne arăta familia lui Parker,ci legătura acestuia cu Hatchi,micul lui cățel Akita.În fiecare dimineață,H. îl ducea până la gară pe Parker,acesta luând singur trenul spre servici. Hachiko se întorcea la ora fixă la care profesorul ajungea înapoi în gară . De acolo plecau împreună..până într-o zi când Hachito presimte că ceva rău se va intampla cu stăpânul său, el încearcă să îl mențină acasă,dar nu reușește..atunci fiind ultima dată când il va mai vedea.
    Dar..Hachiko se întoarce in fiecare zi si îl așteaptă sperând că acesta se va reîntoarce și îl va mai mângâia.. . Dar din păcate NU se va mai întoarce vreodată.Timp de 9 ani Hachiko il așteaptă , dar într-un final..acesta moare,cu gândul la singurul și veșnicul său stăpân.
    Un film EXCEPTIONAL!!

    Nota : ★★★★★

  2. Voi incerca si eu. :3

    Numele meu esteTeona si am inceput sa urmaresc blogul vostru de ceva timp,caci am nevoie de cineva care sa imi impartaseasca pasiunea pentru cartile fantasy(acum trebuie doar sa mai gasesc un blog despre romane politiste si o sa fiu implinita).In acest post voi scrie despre citit,in general.
    Eu ador sa citesc, chiar daca timpul nu imi ofera mereu aceasta oportunitate. Ma incanta.Imi place la nebunie.Serios acum,imaginatia mea o ia complet razna atunci cand citesc o carte buna/vad un serial – tot o mare pasiune de-a mea. Fiecare carte te poate forma , te poate schimba , te poate cuceri. O carte ne distrage atentia de la problemele zilnice si amelioreaza tensiunea. Ne tine departe de lumea reala pentru ca ne introduce intr-o lume a fanteziei si a imaginatiei.
    Ce mai inseamna cititul astazi?Nu pot spune ca am intalnit multi copii de varsta mea(da,ma consider un copil la 14 ani) care sa aiba acest hobby.De ce se intampla aceste lucruri?Dupa parerea mea, am fost învatati la scoala sa citim ceea ce „trebuie”, ceea ce „se cere” și nu ceea ce vrem și ceea ce ne intereseaza, framanta.Imi amintesc cat uram urasc sa citesc ceva care mi se impune.Si tocmai din aceasta cauza, apetitul meu pentru lectura a fost trezit in momentul in care am cautat să citesc despre ceea ce ma intereseaza.
    Sper ca unii dintre voi s-au regasit in ceea ce am scris. Craciun fericit si un an nou fericit, cu multe bucurii si vise implinite!
    -Teona

Lasă un răspuns

