Guest star! #2

Prima persoana care a avut curajul sa faca un post de capul ei pe blog a fost Mirabela.

 

Buuna. Sunt Mirabela, verisoara si sursa de inspiratie a scumpei voastre Miruna. Postul acesta va fi despre muzica cu care incerc s-o contaminez (contez pe voi si pe Andrex Dark sa ma ajutati), despre o zi din viata ei normala, si va voi da si cateva spoilere despre ce va face nou pe blog (mi-ai promis ca NU modifici postul).

Nu cred ca multi dintre voi asculta/au ascultat rock din ăla adevarat, cum îmi place mie să-l numesc asa că vă voi face niște recomandări mai jos. La videoclipul acesta Miruna râde cu lacrimi (înca nu am reusit s-o convertim, desi suntem 4: eu, Andrex Dark pe care o știți sigur, colegă-su de banca și Ionuț). Dar nu vă faceți griji, în max. 2-3 luni e de-a noastră.

Completare adusă de Miruna: Să nu omitem faptul că în fiecare dimineața îmi torturezi urechile și pisica cu aceste… sunete pe post de alarmă.

2. Acum spoilerele legate de blog… Am înțeles de la Miruna că se va apuca de un nou proiect derivat al rubricii Feeling, adică va face recenzii pe bază de gifuri (gif-scena importantă din carte) Și dupa ce v-am deconspirat cea mai mare surpriză a lui 2011 cred ca sunt…(vă va spune melodia)

3. O zi din viața ei? Un singur lucru pot să va spun… e plina de fum si de rock (fie ca vrea fie că nu), dar va fi mai liniștită zilele viitoare pt ca plec în vacanță? 😦

Eu vă las. Dacă v-a placut postul lasați, vă rog, un comentariu! 🙂

 

3 răspunsuri to “Guest star! #2”

  1. LOOOLL! ROCK ON.

  2. sunt si eu in ‘proiectu’ de convingere

Lasă un răspuns

