Concurs aniversar- Partea a II-a

Buna! Castigatorii de la concursul aniversar vor fi alesi de voi . Au fost 567 de compuneri din care eu si Ale am ales 10, care ni s-au parut cele mai frumoase. Cititi-le si alegeti-va preferata! 🙂 Votarea se termina miercuri.

Name: Andreea Codreanu(Andrex)
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: Traiesc intr-o lume in care nimeni(mama si Raluca?) nu imi inteleg pasiunea pentru cartila fantasy pe care (din cauza voastra) o am.Imi place la voi ca faceti totul din inima,cu pasiune(pentru Jace, Patch, Will, Stark, Jack Force, Damon/Stefan, Dimitri)si asta se vede deoarece sunt multe persoane cere va apreciaza munca(vezi sa nu).Dupa parerea mea(nu doar a mea) blogul a doua pustioaice de 14 ani este cu muult mai bun decat la altora mai mari. Tu, Miruna ai dat o gramada de bani(cu ei imi puteam lua un echipament -de firma- de rocker cu certificat) pe carti cu care m-ai infectat si mi-ai poluat sufletul puuur(ca lacrima) si inocent(nu spun ca nu-mi convine) si m-ai atras in lunea voastra. Imi place la voi ca sunteti dedicate blogulul si aveti o pasiune(ca mine cu Facebook-ul<3) de a posta(mai ales cand este vorba de `HAPPY B-DAY`–nu-i asa Miruna?).Ma bucura faptul ca aveti sponsorizari si o gramada de cititori(doar datorita sponsorizarilor). Sincer, va apreciez(vezi sa nu) pentru ceea ce faceti(serios),eu nu cred ca as fi in stare sa fac un post mai lung de trei randuri ca sa nu mai spun de atragerea sponsorilor si…cred ca m-am imbolnavit am scris mai mult de cinci randuri de bunavoie si nesilita de nimeni(obligata de soarta) UNDE E PROFU` sa vada ce elev eninent (iminent) sunt?
Ai vreo propunere pentru blog?: sa-mi dati carti:))

 

Name: Popescu Simona
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: Multi oameni de obicei citesc un blog, site etc, din dorinta de a afla mai multe, da, poate acest arument merge si aici dar e nevoie de mai mult.De ce sa citim un blog despre carti? De ce sa citim o carte? De ce sa citim ceva vreodata? Ei bine, pentru ca cititul … este cea mai buna modalitate de a da frau liber imaginatiei. Citind, mintea noastra incepe sa creeze lucruri, lumi, personaje si poate chiar creaturi noi. Ne face sa fim mai sensibili si sa traim fiecare clipa mai intens. Si de ce ar trebui sa creez eu lucruri noi ? De ce sa nu le creeze altcineva, ca pana acum. Pentru ca, desi ne-ar face o deosebita placere, nimeni nu traieste o eternitate pentru a creea, iar intr-o zi o sa ne dam seama ca nu mai exista deloc „viata” pe pamant,adica nu mai exista povesti, legende si mituri.
Deci daca citim, noi am putea da viata acestor lucruri, iar data viitoare cand o persoana va ramane uimita, coplesita si … pur si simplu inpresionata de o carte, autorul ar putea fi chiar unul dintre noi.

Name: Ioana Grigoraș
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: Pentru că conține recenzii originale.
Pentru că nu e vorba mereu despre cărți. Se vorbește și despre muzică și seriale, astea fiind printre pasiunile mele.
Pentru că aici putem fii sinceri unii cu alții.
Pentru că voi două, fetelor, sunteți fantastice!
Mereu când intru pe blogul acesta descopăr ceva nou, aflu despre seriile populare din AFARĂ, și, bineînțeles, vă ador ideile pentru concursuri, acestea fiind mereu originale și distractive. Știu că (,) cu începerea școlii toți am fost ocupați, de aceea pot spune că vă înțeleg perfect, eu nici n-am prea intrat pe calculator. Blogosfera este mai plină ca niciodată cu bloguri despre cărți, jumătate dintre cele noi existând doar pentru sponsorizare ( părerea mea ), însă eu am rămas fidelă blogurilor veterane, care au fost aici de la început, așa cum sunteți voi. Nu vreau ca această compunere să vă plictisească, de aceea nici eu n-o s-o lungesc: ideea principală este că eu v-am urmărit blogul și așa o să continui să fac, vă urez la mulți ani și sper să pot spune asta chiar și peste 50 de ani, și… Eei bine, vreau să știți că aveți în față o mică fană.! ^.^
Dacă îmi permiteți, pentru final, un citat din CARCERA:

„ EA AFARĂ, EL ÎNĂUNTRU.
DAR AMBII CAPTIVI. ”
Ai vreo propunere pentru blog?: Îmi doresc mai mult. Nu că n-ar fii blogul ăsta deja destul de grozav, dar știu că voi puteți mai mult. Eu zic că ar trebui,când mai aveți un pic de timp liber, să continuați rubricile deja începute. Scuze în caz că v-am supărat cu ceva.

Name: Troie Monica
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: Numele meu este Troie Monica,si am inceput sa urmaresc blogul vostru de prin luna aprilie.Am gasit blogul vostru la alta fata pe blog, la rubrica blogroll.Cand am intrat prima oara pe acest blog am fost foarte fercitita,datorita faptului ca am mai gasit inca pe cineva care se ocupa cu postatul cartilor,cu recenzii si cu concursuri.
Mai imi place foarte mult faptul ca raspundeti la toate comentariile noastre,dar si ca va implicati foarte mult.Vreau sa spun ca din cat v-am urmarit eu pana acum,rare au fost datile in care nu ati postat o zi sau doua…poate chiar mai mult.Iar atunci cand nu ati postat stiu ca ati avut un motiv intemeiat.Ba din lipsa timpului,ba din cauza scoli,ba din cauza ca ati avut diferite probleme.
Imi place sa va urmaresc blogul,deoarece aflu multe lucruri noi,despre cartile aparute la noi in tara, si despre cele care vor aparea.Dar si despre cartile aparute in alte tari.
De asemenea aveti concursuri foarte originale.Si ii implicati si pe cititorii vostri la contribuirea pe blog.De exemplu atunci cand ati facut concursul in care noi trebuia sa va dam o noua idee de nume pentru blog.Doar ca din pacate acel concurs s-a anulat.

Eu sincer va spun ca daca as putea,as urmarii blogul vostru 24/24,doar ca din pacate nu se poate.
Compunerea mea este mica,stiu,dar pentru mine conteaza faptul ca a fost facuta cu suflet.
Ai vreo propunere pentru blog?: Mi-ar place daca…ati schimba tema blogului.

Name: Brasoava Dana Stefania
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: Urmaresc blogul vostru de foarte foarte mult timp si niciodata , dar absolut niciodata nu am considerat aceste clipe udate cu lacrimi de speranta pierdute , lasate sa treaca fara noima , lasate sa se piarda in mantia inndoliata a timpului.
Consider ca blogul voastru e pentru mine o oaza de liniste , un loc unde in sfarsit imi pot petrece cateva minute in liniste , dupa o zi monotona . Oamenii din ziua de azi uita adevaratele valori pentru care noi ar trebui cu adevarat sa traim ! Se ratacesc in plictiseala si treburi , manati de dorinta de a avea bani si uita sa sa bucure de lucruri simple care ii pot face oameni mai buni! De aceea e greu sa gasesc persoane care sa ma inteleaga , care sa aibe aceleasi placeri si manii , care sa ma faca sa spun „Pentru asta traiesc !”
Aici , pe blogul vostru, am gasit 2 fete cu capul pe umeri , care stiu ceea ce le place si care lupta sa arate asta lumii intregi ! Aici , in de voi , am gasit in sfarsit persoane care nu au uitat sa viseze , care nu au uitat sa spere la o viata mai buna , care fac orice pentru pasiunile lor si care isi rup din timp ca sa ma ajute pe mine si pe altii sa descoperim alte lumi in care ne putem refugia !
Multumesc ! Datorita voua si altoara ca voi , lumea mea a prins alt contur ! Datorita voua , in fiecare zi cand vin de la scoala , arunc ghiozdanul si accesez aceasta lume virtuala , dar atat de iubita de sufletul meu liber! Acum cand stau si ma analizez , mi se pare nostim ca de fiecare data cand nu aveti post-uri noi , un nor negricios isi arunca mrejele in jurul inimii mele …Ar fi frumos sa-mi vad reactia :)) Sau atunci cand vad o informatie care e cu adevarat utila …Incep sa topai ca un copilas care a primi jucarioara mult visata!
Chiar daca toate randurile mele de mai sus par cusute cu ata alba , si multi vor considera trairile mele exagerate , eu nu pot decat sa va multumesc pentru ca in fiecare zi ma faceti sa ma trezesc cu un scop , si ca datorita voua pun seara , capul pe perna , linistita ! Va multumesc ca existati si va doresc multi multi ani inainte !!!
Ai vreo propunere pentru blog?: As vrea sa fiti un pic mai active ! Doar atat ! In rest as vrea sa ramaneti exact ca acum !

Name: gheorghiev alexandra ioana
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: de ce citesc blogul Just Another Books Lovers?Pai pentru ca:aceste doua fete iubesc cartile fantasy la fel ca si noi concurentii adolescenti care participa la concursurile blogului,pentru ca te informeaza totul despre anumite serii care apar la noi in romania precum:Saga amurg,Georgina Kincaid,Academia Vampirilor,Jurnalele Vampirilor si alte serii bine cunoscute.Ador acest blog din mai multe puncte de vedere,unul dintre ele se datoreaza faptului ca se organizeaza multe multe concursuri cu carti si plus o rubrica speciala:my dream cast…Si o singura dorinta mai am:mi-as dori foarte mult sa castig si eu odata pe blogul acestor fete minunate care mi-as dori sa ma imprietenesc cu ele deoarece au aceleasi pasiuni ca si mine:cartile fantasy si cititul.Bravo fetelor!Tineti-o tot asa si LA MULTI ANI si sa ajungeti la 100 de ani!!!Va iubesc;)!
Ai vreo propunere pentru blog?: e foarte ok si asa,nu trebuie nimic schimbat la el;)

Name: Solnitaru Denisa Alexandra
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: Pana vara trecuta nici nu stiam de existenta blogurilor despre carti. Apoi in timp ce cautam pretul unei carti pe care mi-o doream foarte mult am dat peste primul meu blog despre carti. Si de acolo am gasit altul si altul..Toate imi aduceau informatii noi si eu eram asa fericita pentru ca puteam sa aflu detalii despre atatea carti noi. Blogul tau este printre primele pe care le-am gasit si cred ca am citit cateva ore continuu postarile voastre. Era ceva complet nou pentru mine si imi placea asa mult.
Si acum sa va spun partile mele preferate. Mereu ma tineti la curent cu noile aparitii. Editura mea preferata este Leda iar voi nu ati intarziat niciodata cu vestile. Mereu au sosit la timp, mereu m-au surprins placut. Sincer cel mai mult imi place cand postati despre carti aparute in strainatate. Sunt atatea carti absolut geniale care la noi nu apar..iar voi ne aduceti intotdeauna detalii despre carti superbe. Chiar daca probabil nu voi avea prea curand ocazia sa le citesc, imi place sa stiu de ele, sa le citesc descrierea sa le notez pe lunga mea lista cu carti pe care poate voi ajunge sa le citesc candva. Organizati o groaza de concursuri si va faceti cititorii fericiti. Nu intotdeauna sunt destui bani pentru carti din pacate..iar voi ne faceti ziua mai buna. In ultimul timp nu am mai reusit sa-mi cumpar absolut nicio carte pentru ca telefonul meu s-a gandit sa se strice..Fix acum cand parca apar cele mai frumoase si interesante carti..off..Life
Desi eu nu am apucat sa ma inscriu la concursul respectiv mi-a placut foarte mult cel cu My dream cast. Pe voi va intereseaza cititorii vostrii si dati dovada de asta in fiecare concurs pe care il faceti. De asemenea imi placea si rubrica cu Intrusul. Blogul vostru e special, aveti o relatie buna cu cititorii si multe, multe idei bune..e suuuper.
A…si ce vroiam sa va intreb..mai faceti revista? Mi s-a parut o idee  foarte buna. Sunt sigura ca o groaza de „devoratori” de carti s-ar bucura de o astfel de revista. Mi-ar placea sa ajut si eu daca se poate si daca mai faceti revista 🙂
Sper ca nu am scris prea mult..Oricum..as vrea sa va multumesc pentru munca depusa si sper ca blogul vostru sa faca si concursuri de ..5 ani, 10 ani..ar fi chiar tare :))
Ai vreo propunere pentru blog?: Sa continuati sa postati concursuri interesante, rubrici noi, multe, multe carti din strainatate pentru ca aveti un blog diferit si ..diferit e perfect : x

Name: Cristina Otel
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: De ce citesc blogul acesta? Este o intrebare foarte simpla cu un raspuns si mai simplu.Citesc acest blog deoarece intotdeauna ne ofera cele mai bune recenzii, cele mai bune concursuri si cele mai bune coperti ale cartilor.Majoritatea blogurilor fac acelasi lucru.Stiu, toata lumea ar spune asta.Dar acest blog ste diferit, nu prea pot sa explic in cuvinte, e doar in mine si se manifesta prin dorinta mea de a citi acest blog.Este un simplu sentiment de incantare.Da, de incantare.De fiecare data cand sunt in oras,la scoala, ma gandesc sa ajung acasa si sa arunc un ochi pe blog pentru a vedea noutatiile cu care voi ne puneti la curent.Voi ma faceti pe mine fericita.Daca sunt sunt trista pentru ca sunt in momente in viata unui om de loc roz, citirea catorva recenzii ma binedispune.Mie imi place acest blog si a devenit o parte din viata mea, a devenit indispensabil pentru mine.Este ca aerul, nu il ai nu traiesti.
Ai vreo propunere pentru blog?:

Name: Paraschiv Laurentiu
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: DE CE CITESC BLOGUL „JUST ANOTHER BOOKS LOVER … MYRUNA&ALESSA”? Mi se pare o intrebare cam … cam … fara sens. Cine nu citeste blogul vostru fetelor? Este cel mai tare blog dedicat lecturii din toate imensa blogosfera mondiala! In fiecare zi stau aici, la panda, sa vad, doar nu mai apare o postare pe care sa o devorez cuvant cu cuvant. Va savurez recenziile pline de zel, dupa care dau fuga la magazin sa imi cumpar si eu cartea despre care mi-ati povestit, ca de, am mare incredere in voi si cuvintele voastre nemuritoare. Ne aratati mereu carti atat de minunate, de care daca nu ati fi fost voi si blogul vostru nici ca nu as fi auzit vreodata. Intotdeauna faceti concursuri creative si ne puneti imaginatia la incercare, stimuland-o cu premii atractive; cum dati de o veste legata de fantastica lume a cartilor, nu mai vedeti si auziti nimic din jurul vostru pana nu spuneti pe blog vestea si cititorilor v
ostri.
In fiecare rubrica atat de speciala gasim cate un indiciu ascuns mai ceva decat codul lui DaVinci care ne duce cu un pas mai aproape de lumea mirifica pe care voi o creati aici, pe blogul vostru: lumea reala a cartilor, asa cum ar trebui sa o vedem cu totii. Voi sunteti minunate, fetelor! Si cum sa nu va iubim? Cum sa nu va sorbim cuvintele dulci? Cum sa avem incredere in voi si in puterea voastra de a duce mai departe aceasta poveste? Cum sa nu va ajutam sa dezvoltati lumea spectaculoasa pe care ati creat-o? Cum? Cine poate iesi de pe acest blog inainte de a arunca o privire? Oare cine? Va spun eu, cu lacrimi in ochi, NIMENI! De ce? Pentru ca este minunat, magnific, fantastic, extraterestru, ireal … incep sa ma pierd intr-un vartej de cuvinte … Mai bine tac! Doar atat am avut de spus, de aceea citesc eu blogul „JUST ANOTHER BOOKS LOVER … MYRUNA&ALESSA”! Va multumesc ca existati!
Ai vreo propunere pentru blog?: Sincer? NU! Este perfect asa cum este! 😀

Name: Mihaila Irina
De ce citesti blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa?: Motivul pentru care va citesc blogul este mai presus de vorbe. El este in suflet, si cu greu pot explica ceea ce simt, dar voi incerca. Acesta este locul unde ma regasesc, ma metamorfozez in „file” din propria voastra carte, caci acest blog poate fi numit si asa. Este o carte deschisa, ce incanta cititorii cu fiecare pagina citita. Este o carte muta, care nu transmite prea multe sentimente, dar, in schimb, ofera o anumita cultura si multe informatii interesante in legatura cu aparitii editoriale sau descrieri ale unor carti care ne incanta pe toti.
Un alt motiv pentru care va vizitez este ospitalitatea voastra. Amandoua va comportati ca atare, asa cum ar trebuii sa se comporte toti, iar cand avem nevoie de anumite raspunsuri, ni le oferiti cu placere. De asemenea, imi place organizarea acestui blog, pot spune ca este foarte „curat”. Nu am remarcat niciodata vreo greseala de ortografie, ceea ce este bine, din moment ce promovati lectura.
Iubesc acest blog, chiar daca nu il urmaresc demult, am prins prea repede drag de el, s-a contopit cu sufletul meu. Este foarte original si creativ si fiecare accesare imi aduce zambetul pe buze.
Voi va scrieti o parte din propria viata aici..scrieti cu inima, si se observa. Asta conteaza cel mai mult. Este unul dintre putinele bloguri pe care le mai vizitez, felicitari, si tineti-o tot asa!
La multi ani!
Ai vreo propunere pentru blog?: Continuati tot asa, este perfect!

Mult succes! 🙂

15 răspunsuri to “Concurs aniversar- Partea a II-a”

  1. Waa..nu ma asteptam sa va placa ce am scris eu :)) Succes tuturoor! >:D<

  2. Irinna Mihaila Says:

    Wow! Va multumesc, nu ma asteptam ca din 576[Wow] de compuneri sa ma numar printre cei 10. De asemenea, va multumesc pentru voturi:D

  3. fetelor ce repede ati strans intr-o zi si jumatate 343/293/181 de voturi :-w

    • Sunt voturi ,,umflate”, este usor sa-ti dai seama 🙂

      • stai ca acum au facut 400 de voturi:))

      • Irinna Mihaila Says:

        Si ai vreo problema cu asta? Vede-ti-va frate de voi si lasati-i pe altii in pace. Hai pa, face`ti`va plimbarica de seara!

      • da, pt. ca trisezi, deci ar trebui sa fii descalificata

      • mi-am dat seama.era un comentariu ironic.e foarte usor sa iti dai singur voturi pana ajungi la cel mai mare nr de pana acum 408

      • Irinna Mihaila Says:

        Scumpa mea, Mirabela. Miruna si Alessa sunt destepte sa stii, si s-au gandit si la asta. O sa ia in considerare un vot de pe fiecare calculator, nu te mai omori atata. Si nu imi mai tine mie socoteala tu, ca pot sa imi tin si singura.
        Si tu, Mirelush, la fel. Lasa ca o sa vedeti miercuri cate voturi am, am vrut sa le acopar, sa ramaneti uimite.;)

      • auzi, mai scuteste-ma. eu traiesc la 2 pasi de ea, crezi ca nu stiu cum se organizeaza concursul??:))

  4. Irinna Mihaila Says:

    Crezi ca imi pasa? N-ai decat sa comentezi in continuare;) Bafta!

  5. Hii!!Bravo Kykyy!!Succes in continuare:*
    Pss:Invidiosii deja isi fac aparitia:))

  6. @ Mimirelus: Am vazut ca ai zis si de voturile mele…eu nu vreau sa ma cert cu nimeni 🙂 Probabil daca aveam chef sa trisez aveam deja vreo 500 de voturi si nu mai stresam pe toata lumea sa imi dea un vot..Pentru ca asta am facut ieri toata ziua. Da’ whatever.. 🙂
    Chestia e ca mie una nu imi place sa trisez..
    Cred ca era mai ok daca era setata chestia cu ip-ul. Un calculator, un vot..Asa cred ca era mai corect…
    In plus..nu se poate detecta ip-ul la astfel de pool-uri.

  7. Irinna Mihaila Says:

    @Alecsa: Ba da, se poate. Am vb seara trecuts cu Miruna, nu va trisa nimeni:)

  8. Eu am votat pentru Gheorghiev Alexandra Ioana pentru ca mi se pare cea mai sincera parere, fara cuvinte de lauda in exces si infloriri cu cat mai multe figuri de stil. Se vede ca e o fata simpla care iubeste aceste carti si acest blog, care apreciaza ceea ce se face pe acest site, si cel mai important… e foarte sincera!
    E cineva care isi doreste enorm de mult sa castige si cred ca pe buna dreptate. Acuma fiecare voteaza pe cine doreste, dar daca sunteti in dubii, sa stiti care e recomandarea mea.
    Mai sunt si altele care merita, si care au si ele o parte de adevar, dar sunt muuult prea laudabile (nu ca nu ar merita acest blog) si pline de cuvinte care mai de care pentru a iesi in evidenta.

Lasă un răspuns

