Concurs

Bună. În seara asta suntem darnici, noi, Blogul Just Another Books Lovers… Myruna&Alessa și Editura Leda. Punem la bătaie:

1x ,,Incredibil” de Sara Shepard

1x Urâții de Scott Westerfeld

Câștigătorii vor fi aleși prin jurizare. Perioada de desfășurare a concursului: 1-10 februarie 2012. Mult succes!

Și la sfărșit un videoclip pentru fanii The Vampire Diaries și Supernatural

Păreri? 🙂

28 răspunsuri to “Concurs”

  1. despre concurs sau despre vid? glumeam.
    concurs: *breathless*
    vid: tu vrei sa ma omori prin ras, ai?

  2. super concurs, nu mi-ar strica putin noroc

  3. Succes participantilor!!

  4. Suuper concurs! =D
    M-am inscris si eu :*.
    Succes tuturor! 🙂

  5. are ceva daca nu am scris decat 9 randuri jumate?
    cand am scris erau 12 ,dar dupa aceea am vazut ca s-a transformat in mai putine randuri (dupa ce am trimis.)

  6. Scuzama ca te intreb cum am mai vazut si pe alte site-uri la concursuri editura Leda ii sponsorizeaza . Asta inseamna ca le da carti gratis sau cum?

  7. SUPERB CONCURSUL!!!
    Multumim mult! Si succes tuturor participantilor! 😀

  8. Heii,Myruna 😡
    Sa stii ca am adaugat blogul vostru la blogroll-ul de pe blogul meu ❤

  9. Salut!Prima data la voi pe blog,si deja m-a fermecat!Mi-am incercat si eu norocul cu concursul,mai mult pentru familiarizare. 🙂
    Fabulos blogul,n-o sa scapati de mine prea curand! 🙂

    Bafta tuturor!

  10. super concurs ,m-am inscris si eu ….cine stie
    succes tuturor

  11. lifemeanscolour Says:

    Cand se publica rezultatele?

  12. lifemeanscolour Says:

    Mersi:)

  13. Deci…. care sunt norocosii castigatori??

  14. wow deci deja este 15 , cand afisati castigatorii?

Lasă un răspuns

