Și… am câștigat!

Asta-i pentru Criss care ne zice că suntem prea modeste:)) Acum să trecem peste glumă… vreau să vă mulțumesc tuturor pentru cele peste 300 de comentarii 🙂 Megan m-a anunțat în această dimineață că am obținut locul I la concursul organizat de ea. Locul I?! Da, nici noua nu ne-a venit să credem… 🙂 De aceea vă vom oferi vouă premiul. Imediat ce voi primi coletul voi organiza un concurs! Vă mulțumim încă odată pentru că sunteți niște prieteni extraordinari!

 

 

19 răspunsuri to “Și… am câștigat!”

  1. felicitari!!! doamneee pe bune? nni le dati noua???????

  2. Told you!Eram sigura ca veti castiga. 🙂

    Felicitari!

  3. Multe, multe felicitari! >:D< Meritati!

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    ioii felicitari fetelor,chiar meritati premiul >:D:D<.

  5. Felicitari,fetelor! 😡

  6. Oh my God,eu pun emoticon : D si imi apare altceva :)).
    Sa nu ma intelegeti gresit 🙂

Lasă un răspuns

