Câștigători concurs LEDA

Bună. Vrem să ne cerem scuze pentru întârziere, dar au fost multe compuneri, una mai frumoasă și mai interesantă ca alta. Am primit 673 de mesaje, dintre care am descalificat 31 (nu aveau nici măcar 2-3 rânduri).

Câștigătorii sunt:

Urâții de Scott Westerfeld- Tănase Rodica Emoticonuri
Incredibil de Sara Shepard- Bigică Mădălina Emoticonuri
Vă rog să-mi trimiteți adresele voastre la adresa de e-mail mirunapalas@yahoo.com

In curând un concurs cu Frenezia și Stingerea Emoticonuri

8 răspunsuri to “Câștigători concurs LEDA”

  1. felicitari

  2. felicitari castigatorilor

  3. Multumesc! Imediat trimit datele. 🙂

  4. Uff,n-am avut acces la internet,de-abia azi am vazut rezultatele.E in regula?..Imi cer scuze pentru intarziere inca odata.

  5. Buna,inca nu mi-a ajuns cartea..Fiinca am intarziat cu trimiterea datelor,am pierdut cartea?Vreau doar un raspuns,ca sa stiu sa nu mai astept. 🙂

  6. E-n regula. :)Insa,am ‘trait’ cu teama pana acum. :)) Multumesc pentru raspuns!

Lasă un răspuns

