Scent of a White Rose (The Rose Trilogy #1)

Iubirea unui vampir…

O vina inocenta…

Un secret pe care nimeni nu si-l poate imagina

O romanta paranormala care incadreaza o eroina care nu este deloc ceea ce pare, un vampir a carei iubiri este plina de surprize intunecate, si un clan de vampiri al cariu Sire nu mai poate trasforma omanii in vampiri.

~ ROSE ~

Sunt Rose Reynolds. Mi-am pierdut mama recent intr-un ,, accident ciudat”. Acum toata lumea ma vede ca pe o fata inocenta… cu ,,un trandafir”. Dar am un secret pe care nimeni nu poate sa si-l imagineze. Si nu sunt atat de inocenta pe cat crede lumea…

~ CHRISTIAN ~

Sunt Christian si sunt indragostit de Rose. Si am de asemenea un secret la fel de vechi ca timpul. Sunt un vampir. Nu, ea nu stie..inca. Cand noul nostru Sire este dezvaluit, am sa le scriu o petitie in care o sa le cer sa o transforme. Pentru ca chiar nu pot sa traiesc fara ea…

5 răspunsuri to “Scent of a White Rose (The Rose Trilogy #1)”

  1. Imi place tare mult coperta. Descrierea suna foarte bine.

  2. sper sa apara si la noi… app traducerile sunt facute de voi?

  3. ce frumoosss!! like

Lasă un răspuns

