Să vorbim despre chestii vechi…

Nu-i așa că aveți o mulțime de vechituri prin casă? Nu, mă, nu oasele bunicii Emoticonuri Emoticonuri Mă refer la chestii la care nu puteți renunța, gen ursulețul de pluș, șoseta din clasa a doua sau prima păpușă/mașinuță.  Emoticonuri Chiar dacă știi că ar trebui aruncate le păstrezi. De ce? Mie una îmi plac foarte mult și chestiuțele vintage. Începând cu rochia de mireasă a bunicii și terminând cu pălăria buncului… le-aș păstra pe toate. Emoticonuri Acesta este subiectul de discuție din această seară: dacă păstrezi/ colecționezi vechituri și de ce? Eu vă pup și sper ca mâine să găsesc cât mai multe răspunsuri inspirate și nu numai Emoticonuri

UPDATE: Și la cererea lui Criss … unul dintre obiectele vechi pe care le îndrăgim:

28 răspunsuri to “Să vorbim despre chestii vechi…”

  1. Oh,da!Am o gramada de vechituri. Jucarii,haine,martisoare,oracole,o intreaga colectie de reviste,cateva sfesnice(pe care le ador),chiar si un portret de-al strabunicilor.Fiecare lucru are o istorie a sa si de aceea imi sunt dragi si de nepretuit.

  2. Corina Craiescu Says:

    eu pastrez toate diplomele si ale mele si ale parintilor 🙂

  3. eu imi pastrez papusile si cartile foarte vechi, voi fetelor ce pastrati?

  4. ma eu nu sunt genul care pastreaza, dar totusi colectionez ceasuri vechi

  5. eu colectionez insecte

  6. eu pastrez papusile de portelan si ambalajele de la bomboanele pe pom

  7. pastrez cu mare drag cesti, cescute, bibelouri, linguri de argint etc.

  8. oh ce subiect tare! pai pastrez oracole, caiete, desene, haine vechi,, costume populare, chiar si un razboi de tesut. imi plac la nebunie si chestiile vintage

  9. ce frumos e medalionul 😡

  10. Oasele bunicii :)) tare faza… de colectionat … colectionezz CDuri

  11. Eu il pastrez pe Teddy :o3.
    :)) De la 3 ani! 😡

  12. Eu dorm cu aceiasi pernuta de cand ma stiu. Sa colectionez astfel de chestii nu este un hobby,dar inca mai am pe biblioteca jucarii de la ouale Kinder,o colectie de de pusculite purcei(7) si o turta dulce in forma de oaie veche de vreo 4 ani. 😀

  13. Ma abat putin de la subiect dar…

    Nu stiti cumva din ce perspectiva este povestita carte Blestemul Focului? 😦

    Si ca sa nu fac cu totul off-topic dau si un on:
    Eu sincer nu pot renunta la camera mea Web de cand aveam un an. Nu mai este functionala, dar cu ea am filmat primele poezii si primele cantecele.:)

Lasă un răspuns

