Surpriza

Libris aduce in Romania (in limba engleza) titluri dragi noua. Printre acestea se numara si Blood Coven, Chicagoland Vampires si Souls Screamers.Am vorbit despre Blood Coven si cu totii cred ca ati observat cat de mult Miruna o indrageste pe Chloe Neill, dar nu m spus nimic despre Soul screamers.

Rachel Vincent ne introduce intr-o lume plina de creaturi magice noi.

 

Totul incepe cu un tipat…Tipatul unei tinere adolescente care vrea doar sa aiba o viata normala. Doar ca, e un pic cam greu cand ceva in interiorul tau te face sa tipi din toti rarunchii. Kaylee este (pare) doar o fata obisnuita, pana cand intr-o zi la mall a inceput sa tipe fara motiv. Nash, cel mai super baiat din liceu, care brusc este foarte interesat de Kaylee pare sa cunoasca raspunsul. Kaylee ca si el este o banshee: o creatura magica care tipa atunci cand cineva este pe punctul de a muri. De parca nu ar fi suficient de greu sa nu sari in ochi atunci cand esti o creatura magica, se pare ca Nash si Kaylee trebuie sa se descurce cu un tanar star in pragul morti pentru care nu pot plange, un coleg dependent de respiratia unui demon, o fost iubita care iti poate manipula cele mai negre frici in cosmaruri si un profesor incubus care se hraneste din fanteziile studentelor.Cei doi indragostiti mai au o problema: viata lui Kaylee este aproape de sfrasit si nu are nicio legatura cu creaturile magice care o vor moarta.

6 răspunsuri to “Surpriza”

  1. Wow! Am auzit numai lucruri bune despre Soul Screamers.

  2. Am mai zis vreodata cat de mult imi place Chloe Neill? A,da, cam prin fiecare comentariu:))

  3. Si eu am vorbit cu cei de la libris pentru mai multe carti dar vor putea aduce doar:
    Once in a full moon de Ellen Schreiber o vor aduce in 10-12 zile
    Moon Called de Mercedes Thompson tot asa 10-12 zile.

    • Moon Called (Mercy Thompson #1) de Patricia Briggs ca si celelalte 5 volume ale seriei sunt disponibile pe Libris si vor fi livrate in 10 zile lucratoare. Once in a full moon de Ellen Schreiber inca nu a aparut.

  4. Imi place foarte mult aceasta coperta 😀 Frumos din partea lor sa aduca seria si aici !

  5. imi place descrerea.. dupa parerea mea cartea pare sa fie captivanta.. si in plus mai are si o coperta geniala

Lasă un răspuns

