Premiu

Mulțumim pentru premiu Emmei :*

1. 5 cuvinte care-mi aduc aminte de momente speciale din viaţa mea, pline de amintiri:
Auăleu… hai să vedem:

Cărți (obviously Emoticonuri ), Alessa&Andrex (e un singur cuvânt, da? Emoticonuri ), disco, școală (ciudat, nu? Emoticonuri ), excursii.
2. Persoana care mi-a dat premiul:
Emma Emoticonuri
3. Răspunde întrebărilor care însoţesc premiul!
a.Care e desertul tău preferat?
Tortul de ciocolată. Emoticonuri
b. Culoarea preferată?
Albastru.
c. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Ca să împac și capra și varza îmi voi achita ,,o datorie” (știe el Cosmin) Emoticonuri Emoticonuri .


d. Pisici sau caini?
Pisici.
4. Ceva despre mine, ce nu am mai spus nimănui pe blog:
Hmmm… asta-i capcană… să vedem… o să devin judecător.
5. Bloguri care merita premiul :

Sunt foarte multe persoane care-l merită:

Bianca, Daniela, Simona și Roxana și Alexa 700.

6.Anunta-i pe prorietarii blogurilor ca au primit acest premiu :
Ok.

Și premiul:

6 răspunsuri to “Premiu”

  1. TROOPER, sis

  2. \m/>_<\m/

  3. felicittari, il meritati

  4. Corina Craiescu Says:

    felicitari pt, premiu 😡

  5. Multumesc pentru premiu!Felicitari si voua!Eu am mai castigat premiul asta o data,dar nu ma supar!:))

Lasă un răspuns

