Recenzie Pasiune de Lauren Kate

Vreau sa multumesc librariei online Libris pentru aceasta carte.

 Sinopsis:

Înfruntarea trecutului poate schimba viitorul!

Lucinda si-ar da viata pentru Daniel. Si chiar a facut-o. Iar si iar. De-a lungul timpului, cei doi îndragostiti s-au regasit si au fost dureros despartiti de fiecare data. Dar poate ca nu e nevoie sa fie mereu asa…

Luce este sigura ca ceva – sau cineva – din trecut o poate ajuta si se aventureaza în vietile ei anterioare, singurele care îi pot dezvalui frumusetea tragica a iubirii dintre ea si Daniel, dar si misterul sumbru al blestemului care o împiedica sa se desavârseasca.

Pe parcursul odiseii sale se va revedea într-un caleidoscop de epoci si de versiuni si va fi, pe rând, martora si protagonista pasiunii si a mortilor ei înfioratoare. Iar Daniel o va urmari prin trecutul lor, îngrozit de ceea ce s-ar putea întâmpla daca ea ar rescrie istoria.

Povestea lor de dragoste ar putea arde în flacari… pentru totdeauna.

I. Părerea mea despre personaje:

Luce

Daniel

Bill

Cam

Arriane&Gabbe

II. Acțiunea cărții:

III. Câteva cuvinte…

Pasiune a fost o carte interesantă, am aflat multe lucruri despre trecutul celor doi îndrăgostiți, despre cădere, dar și despre Lucifer. Pasiune a fost, după părerea mea, cel mai bun volum al seriei de până acum, mai ales că am putut-o vedea pe Luce ,,pe cont propriu” nu protejată non-stop de Daniel sau de Cam.  Cred că așa a fost cel mai bine pentru ea… să-și dea seama singură de trecutul lor, fără ca Daniel sau oricine alt cineva s-o influențeze. Bravo Lauren Kate!

IV. Personaje preferate:

Feminin: Luce & egourile ei:))

Masculin: Daniel (obviously)

V. Punctaj:

8/10- Mi-a plăcut 🙂

11 răspunsuri to “Recenzie Pasiune de Lauren Kate”

  1. DOAMNE CAT AM MAI PUTUT SA RAD LA FAZA CU BILL =))

  2. frumoasa recenzie 🙂

  3. doamne am adorat cartea asta!! cam si lilith 😦 am plans la faza aia… si bill … hai sa nu dau spoilere 🙂 anyway imi place recenzia facuta de tine. tine-o tot asa

  4. recenzii d astea n-am mai vazut :O wow… chiar m-ai surprins .. un mod foarte original de a face o recenzie! congrats amd rock on

  5. Super,super!Am citit-o si eu cand a aparut si mi-a placut foarte mult!

  6. Am terminat Damnare ,iar la momentul actual citesc Ratacire .Este extraordinara seria . abia astept sa ma apuc si de Pasiune . As vrea sa o cumpar cat mai repede .

Lasă un răspuns

