Leapșa! #14

Am preluat leapșa de la Roxana căreia îi mulțumesc! :*

Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ?

The Pretty Reckless- Zombie (varianta acustică)

Ce melodie vă aduce la viaţă ?

AC/DC- Back in Black.

Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?

Red Hot Chili Peppers- Californication. De ce? Pentru că mă liniștește și mă face să adorm.

Ce melodie v-a transmis cel mai puternic mesaj ?

Asta-i foarte grea… Nu știu dacă această melodie are cel mai puternic mesaj, dar am copilărit cu ea, așa că…

Care e cea mai veche melodie de care vă aduceţi aminte că aţi ascultat-o când eraţi mici ?

Auăleu… Mireille Mathieu a fost… cântăreața copilăriei mele, chiar dacă era deja ,,trecută” atunci:

Ce melodie ati recomanda unui tânăr ce află că e pe moarte?

WTF? Nu știu… adică ce poți să-i recomanzi unui om care moare??? Hai să încerc totuși:

Ce melodie funny stiti?

Câte sunt… totuși prima care-mi vine-n cap este parodia după Blah Blah:

Ce melodie aţi recomanda prietenei/ prietenului care are inima frântă ?

Dacă e fată…

Dacă e băiat…

Ce melodie aţi vrea să vă fie cântată într-o seară sub balcon ?

Aici trebuie să fiu 100% de acord cu Roxana 😀

Dau leapșa Danielei, dar și celorlalți care o vor 🙂

5 răspunsuri to “Leapșa! #14”

  1. Grozave alegeri! Back in Black e geniala. 🙂

  2. Citind intrebarile ma gandeam ca habar nu am ce melodii as alege si cand ajung la finalul postului, imi vad numele. 😐 LOL
    Dar mersi de leapsa! 😀 >:D<

  3. […] Miruna pentru leapsa!! <33 A fost foarte placut sa gasesc melodii potrivite intrebarilor. So, here we […]

Lasă un răspuns

