Bookfest 2012

Târgul de carte Bookfest 2012 ne-a surprins în mod plăcut atât pe mine, cât și pe Alessa. Suntem la a doua participare la acest eveniment cultural și putem spune că ne dorim din tot sufletul să revenim. Atmosfera a fost una extraordinară, pe oriunde îți aruncai ochii vedeai numai cărți bune și oameni de calitate, oameni pasionați de lectură, muzică și film. În opinia mea această ediție mi s-a părut și mai reușită decât precedenta, poate pentru că editurile ne-au surprins cu promoții și surprize, sau poate pentru că anul acesta am reușit să intervievăm o autoare foarte dragă nouă și anume Cristina Nemerovschi căreia îi mulțumim mult pentru că a acceptat să răspundă întrebărilor noastre. Interviul va fi postat într-un articol separat. 

Mai jos puteți vedea câteva poze de anul acesta + achizițiile mele:

Miruna și Alessa într-o ,,ploaie de cărți”

Miruna, d-na Roxana Petrescu(ed. LEDA) și Alessa

Alessa, Miruna și Sabinna (Ed. Corint)

Materiale promoționale Bookfest

10 răspunsuri to “Bookfest 2012”

  1. Larisa M Says:

    Ohohoo, Sange satanic, bestiala cartea, desi depinde mult si de gusturi. Lectura placuta!

  2. Wow. Imi pare atat de rau ca am ratat Bookfest-ul de anul acesta. Va apreciez, fetelor, pentru ca v-ati dus impreuna si ca impartasiti si cu noi experienta voastra. Si v-ati intalnit si cu un alt blogger, ati luat si un interviu si autograf pe carte. Plus atatea materiale promotionale si semne de carte, ca sa nu mai vorbesc de achizitii. Si acum stiu si cum arata doamna Roxana Petrescu. 😀 Felicitari, e singura postare despre Bookfest din toata blogosfera care mi-a captat atentia si m-a lasat cu zambetul pe buze! >:D<

    • Alex nici nu stiu cum sa iti raspund… adica un simplu multumesc nu ar fi de ajuns! Nici nu-ti dai seama cat de mult ne bucura faptul ca am reusit sa facem un post atat de apreciat!

  3. felicitari! deabia astept interviul cu cristina, cand il primim/.??

  4. bravo voua, super carti!! mi-a placut mult aceasta postare si astept cu nerabdare interviul!

  5. de concursul cu olivia cunning? ce imi poti spune ?

  6. Buna. Am facut ieri o prezentare cu poze de la bookfest si cum am cautat leda la bookfest au aparut pe google una din pozele tale. Nu am stiut ca sunteti voi in poze. Azi am aflat. As vrea sa imi spuneti daca este vre-un deranj ca am luat poza voastra de pe google. Nu vreau sa creez neplaceri sau conflicte. Daca este o problema va rog s aimi spuneti si in cel mai scurt timp posibil voi scoate poza din prezentare.
    Oricum cred ca este grozav ca ati reusit sa mergeti .Cred ca ati avut ce vedea.

Lasă un răspuns

