Leapșa! #14

Am primit leapșa de la Emma, mulțumim!!

Care a fost prima carte pe care ai citit-o anul acesta?
Miruna: Hmmm… (da, am memoria unui peștilor auriu) Prințul Mecanic, cred.

Alessa: Prințul mecanic

Ce autor apare cel mai des în biblioteca ta?
Miruna: Nu am un autor ,,predominant”, îmi place să am operele reprezentative ale fiecarui autor, clasic sau contemporan.

Alessa: In biblioteca mea se intalnesc de mai multe ori numele unui singur autor insa nu pot să zic ca exista unul dominant.

Ce carte ai simţit nevoia să o arzi pe rug?
Miruna: La Medeleni. Doamne, am urât cărțile alea!!

Alessa: Evernight de Claudia Grey

Care era cartea ta preferată când erai copil?

Miruna: Aladin și lampa fermecată.

Alessa: Craiasa zapezilor

Care este cea mai complexă carte pe care ai citit-o?
Miruna: Iar o să fiu subiectivă, dar fie ce-o fi… Orașul de Sticlă

Alessa: Divergent

Ce carte ai lua pe o insulă pustie?
Miruna: Carte?? Toată bibliotecaa!

Alessa: Greu de ales… am citit multe carti  bune

Ce scriitor este supraevaluat?
Miruna: Sunt de acord cu Emma… P.C Cast!

Alessa: P.C Cast… dupa cartea a sasea totul a luat-o la vale

Care este cea mai bună carte citită anul acesta?
Miruna: Păi sunt câteva cărți: Orașul de Sticlă, Cele 50 de vicii ale domnului Grey, Chimie perfectă și lista poate continua.

Alessa: Spulbera-ma

Dar cea mai proastă?
Miruna: Frenezia

Alessa: The Weird Sisters

Ce carte citeşti acum?
Miruna: A Blood Seduction de Pamela Palmer

Alessa: Burn Bright

13 răspunsuri to “Leapșa! #14”

  1. frumoasa leapsa, bravo!

  2. super! auziti concursuri, ceva cand mai primim?:))

  3. ce frumoasa e pozaa!! de unde o ai?

  4. Corina Craiescu Says:

    Ce se mai aude de vol. 3 din Ingerul Noptii??

  5. imi plac raspunsurile voastre 🙂 mi-am mai completat si eu lista de lecturi pentru vara asta 😀

Lasă un răspuns

