Recenzie ,,Cele 50 de vicii ale domnului Grey” de E.L. James

Încep prin a mulțumi librăriei online Libris care mi-a oferit această carte extraordinară pentru recenzie.

ATENȚIE! Recenzia conține unele spoilere.

Am început această carte într-o zi toridă de vară… Mă așteptam la o carte… ok, oarecum plictisitoare și lipsită de sare și piper. Doamne, Mirunico, că proastă ai fost, îmi zic acum, după ce am terminat-o. A fost exact ceea ce-mi trebuia! A avut umor, dragoste, câteva lecții de viață care ar trebui învățate de oricine și o poveste bine închegată, fără cine știe ce clișee notabile.

Cele 50 de vicii ale domnului Grey descrie povestea sexuală de dragoste dintre timida  Anastasia Steele și șarmantul miliardar multimiliardar Christian Grey. Totul începe atunci când Ana trebuie să-i facă o favoare prietenei și colegei ei de apartament, Kate care era bolnavă. Aceasta o roagă să-i ia un interviu lui Grey… este de prisos să spun că epica noastră Ana se împiedică și cade în nas atunci când îl vede pe Făt-Frumos ăsta, se bâlbâie, îl întreabă pe bietul om dacă e gay și scapă reportofonul de vreo câteva ori. Christian este exact (ați ghicit) opusul ei. Este stăpân pe sine, nu arată nicio emoție, știe să vorbească cum trebuie, are un simț al umorului foarte bine dezvoltat și oh, da arată al dracului de bine. Bineînțeles că în următoarele capitole ale cărții se întâlnesc așa… accidental (doamne ferește, el nu voia să se mai întâlnească cu ea, sau ceva, nuuu, de aia a mers vreo 3 state până la ea…)

Însă lucrurile se complică atunci când Ana află cel mai întunecat secret al domnului maniac al controlului Grey.

Notă: 10+/10.

16 răspunsuri to “Recenzie ,,Cele 50 de vicii ale domnului Grey” de E.L. James”

  1. sex?? undee? vreau si eu cartea!!:))

  2. super recenzie Mirunico si da cartea chiar merita citita>:)

  3. frumoasa recenzia, bravo

  4. ihihihihihih!! vreau si eu cartea 😀 ce zici, poate fi citita in vacanta cu ai mei dupa mine?

  5. As citi si eu carte desi am unele retineri…

  6. merita citita… e putin mai diferita de ce am citit eu pana acum dar e o schimbare mai ciudata.. iar ciudatul e bine (din puntul meu de vedere). recomand.

Lasă un răspuns

