*Summer Giveaway* Al nouălea concurs

Atenție! Te poți înscrie la concurs numai după ce ai rezolvat cerințele de aici (click)

UPDATE: Aparent nu m-ați înțeles. Am scris mai jos că vom alege câștigătorii prin jurizare, ceea ce înseamnă că trebuie să faceți un fel de compunere prin care să explicați de ce vă doriți cartea, nu o frază.

Dacă îți dorești să câștigi una/două/trei sau toate cele patru cărți de mai jos completează formularul de la sfârșitul postării. Câștigătorul va fi ales prin jurizare. Cărțile NU sunt e-bookuri.

Mult succes!

17 răspunsuri to “*Summer Giveaway* Al nouălea concurs”

  1. Imaginea cu Evan e asa odododo ❤

  2. Ok, mi-am dat seama ca nu a iesit compunere. Nu mi-am dat seama cat am scris asa ca a iesit cam scurt. Imi pare rau. Dar multumim pentru concursuri. Aveti niste titluri foarte frumoase. 🙂

  3. Trebuie sa modificam celelalte raspunsuri?

  4. Dar castigatori la celelalte concursuri s-au afisat daca da unde?

  5. Cand se posteaza castigatorii concursurilor care s-au terminat pe 15 august?

  6. M-am inscris, foarte interesante cartile, succes tuturor!

  7. foarte tare concursul.succes tuturor!

  8. cand se afiseaza castigatorii acestui concurs?

Lasă un răspuns

