Muzica, frig, plictiseala si cafea

M-am întors de la şcoală înfometată, înfrigurată şi cu o durere îngrozitoare de cap şi fără niciun chef de teme; aşa că m-am dus direct la calculator şi mi-am dat muzica la maxim pentru a mă relaxa în timp ce beau doi litri de cafea.

10 răspunsuri to “Muzica, frig, plictiseala si cafea”

  1. Nu stiam ultima melodie, darr e awesomee 😡

  2. eu din pacate nu pot vedea melodiile afisate de tine, dar sunt sigura ca te relaxeaza…nici eu nu m-am apucat inca de invatat si maine am un lung test la istorie, dar voi merge in curand sa citesc ceva,,,

  3. Gheorghiev Alexandra Says:

    2 litri de cafea?:))
    mamaaa =p~ esti exact ca mine:))
    mai poti dormi noaptea?:))
    de la atata cafea:>;;)

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    de ce doar atat?
    inveti dimineata sau dupa amiaza?

  5. ioana alexandra Says:

    si eu ascultam mai demult The Pretty Reckless, dar de la un timp nu prea imi mai place. tipa parca a luat-o razna rau de tot
    prima melodie nu o stiam si imi place mult

  6. azi am reusit sa ascult si sa vad video in sfarsit ..genial

Lasă un răspuns

