Ani cu alcool si sex de Cristina Nemerovschi

Ani cu alcool si sex este `continuarea`- mai degraba un prequel cat si un sequel al romanului de debut Sange Satanic. Personajele din prima carte revin cu noi intamplari, introspectii si o doza mare de umor negru.

Va era cumva dor de M? Aflati ca Ani cu alcool și sex continuă nihilismul, mizantropia, ironia, revolta împotriva societății manelizate, reflecțiile originale, scenele necenzurate și detaliate de sex și umorul spumos din Sânge satanic. Romanul reia carismaticul și controversatul personaj M., cu pasaje temporale din diferite perioade ale vieții sale, viața celei “mai mișto ființe care a existat vreodată pe lume”. Scena întâmplărilor este când Bucureștiul, cu barurile și cluburile în mare parte dispărute între timp, când Vama Veche, dar nu numai. În jurul lui M. gravitează atât personaje noi, la fel de memorabile, cât și aceiași R., B., A. sau D. Nostalgie, răfuiala cu timpul, dorința de a păstra intacte sentimente și ființe încheagă firul epic al întregii cărți.

“N-o să devin mediocru.

N-o să devin sclav.

N-o să-mi fie rușine să fac chetă și să port piercing-uri la 85 de ani.

N-o să mă uit la televizor ca vita și să uit de mine în timpul ăsta.

N-o să port chiloți albi și șosete albe.

N-o să mă uit la comedii romantice.

N-o să beau o cafea cu Andreea Bănică, nici pentru 10.000 de euro.

N-o să citesc cărți de self-help.

N-o să merg la munte doar ca să fac grătar.

N-o să fac sex cu un bărbat trecut de 60 de ani.

N-o să merg la nunți și botezuri.

N-o să iubesc niciodată România.

N-o să-mi iau bicicletă.”

Lansarea celui de-al treilea roman al Cristinei Nemerovschi va avea loc in cadrul targului de carte Gaudeamus 2012, sambata 24 noiembrie.

Sursa: Blogul Cristinei Nemerovschi

9 răspunsuri to “Ani cu alcool si sex de Cristina Nemerovschi”

  1. ioana alexandra Says:

    imi place foarte mult coperta cartii
    suna bine descrierea si as vrea intr-o buna zi sa fac rost de primul volum, Sange satanic. am auzit ca aceasta autoare este foarte talentata si cei care i-au citit cartile au ramas placut surprinsi

    • Daca vrei sa citesti Sange Satanis satai cu un ochi pe blog pentru ca in curand o sa lansa un concurs in cadrul caruia aceasta va fii unul dintre premii.

  2. copoerta asta e geniala , cat despre autoare numai cuvinte de lauda , unu pentru ca avem acelasi nume , ma mandresc,doi pentru ca este talentata si trei e o autoare pe care eu o apreciez farte mult ,iar acest volum al seriei este genial

  3. “N-o să devin mediocru.

    N-o să devin sclav.(intr-o societate de doi lei ..da e o completare ..)

    N-o să-mi fie rușine să fac chetă și să port piercing-uri la 85 de ani.

    N-o să mă uit la televizor ca vita și să uit de mine în timpul ăsta.

    N-o să port chiloți albi și șosete albe.(de ce sa le asortezi cand poti sa fi colorat, ps o soseata pe fata una pe dos e confortabil)

    N-o să mă uit la comedii romantice.( ma fac sa plang)

    N-o să beau o cafea cu Andreea Bănică, nici pentru 10.000 de euro.

    N-o să citesc cărți de self-help.

    N-o să merg la munte doar ca să fac grătar.

    N-o să fac sex cu un bărbat trecut de 60 de ani.( cine s-ar injosi?)

    N-o să merg la nunți și botezuri.

    N-o să iubesc niciodată România.( ah aici e cu cantec in ceea ce ma priveste pe mine )

    N-o să-mi iau bicicletă.”(nici eu nu am de gand sa o fac mai ales ca era sa accidentez un pusti ..nu, chiar nu)
    ok asta imi place foarte mult trebuie sa o fur si eu ..

  4. Sunt la fel de innebunita dupa cartea asta cat si de Obsesa de David Wiltse. Merita citita din plin.. eu una o iubesc

  5. Gheorghiev Alexandra Says:

    o ador pe autoare si titlurile volumelor ei imi plac foarte mult.

  6. Gheorghiev Alexandra Says:

    cred ca daca vom citi din cartile ei cu siguranta vom avea ceva de invatat.

  7. Gheorghiev Alexandra Says:

    si mie imi place foarte mult descrierea si mi-ar place sa vad pe blogul asta un concurs cu aceste doua carti :>

Lasă un răspuns

