Dance of the Red Death (Masque of the Red Death #2)

TOTUL ESTE PE FOC.

Oraşul lui Araby Worth este sfâşiat de moarte, boli, şi forţe corupte care vor să-l revendice.  Ea şi-a pierdut casa. Prietena ei cea mai bună e pe moarte.  Mama ei a fost răpită.  Băiatul care a făcut-o să simtă ceva din nou a trădat-o.  Şi tatăl ei s-ar putea să fie un ucigaş.

Dar Araby s-a regăsit.

În ciuda morţii şi distrugerii din jurul ei, ea va lupta petru ea însăşi, pentru prietenii săi, pentru oraşul ei. Rebeliunea ei o va duce, în sârşit, la palatul prinţului nebun, pentru decadentul – şi sinistrul – bal mascat. Poate fi sfârşitul pentru ei toţi.  Sau poate fi momentul în care Araby devine eroina pe care nu şi-a imaginat vreodată că va fi. Tragica şi întunecata concluzie a seriei Masca morţii roşii.

Descrierea primului volum: https://myrunaa.wordpress.com/2011/11/19/masque-of-the-red-death/

4 răspunsuri to “Dance of the Red Death (Masque of the Red Death #2)”

  1. ioana alexandra Says:

    ah mi-as dori enorm de mult seria asta! stiu ca de pe blogul acesta am citit prima oara despre ea si mi-a placut foarte mult descrierea primului volum! pana si copertile sunt frumoase

  2. eu in general iubesc cultura japoneza , dar cartea asta e foarte dragutza ..o iubesc foarte mult , mai ales imbinarea aceea e culori

  3. Tot timpul fac greseala de a judeca o carte dupa coperti.. si stiu ca nu e bine ceea ce fac dar eu tot o fac. Si descrierea dar si coperta m-au fermecat. Iar dupa ceea ce scrie in comentarii cred ca merica citita cartea.. voi ce spuneti ?

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    si eu mi-as dori.o enorm seria aceasta:x,decand am citit recenzia primului volum am fost incantata si sunt tare tare curioasa sa stiu cum va suna in romana,descrierea imi place prea mult:X de coperti nici numai zic,dar,tot prima este preferata mea:X

Lasă un răspuns

