Ofera celor dragi cartile LEDA

4 răspunsuri to “Ofera celor dragi cartile LEDA”

  1. sincer eu astept ca cei dragi sa imi ofere mie, inca sunt la varsta in care nu am buget propriu si in plus prietenii mei au alte activitati mai importante deci cititul se exclude din start

  2. Gheorghiev Alexandra Says:

    interesant,toate editurile au reduceri la ora actuala,dar,din pacate noi nu prea avem bani si suntem cu buzunarele goale.

  3. Gheorghiev Alexandra Says:

    avem bani de dat si datorii la stat :> cum se zice vorba aia :)),sper,oricum,ca cand scap la bani,sa-mi mai cumpar cate ceva din minunatiile astea pe care le ofera editurile noastre romanesti.

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    leda ca deobicei ne surprinde de fiecare data….insa,mi se pare ca tot epica o sa o ia inainte =)) nush de ce,da am senzatia asta.

Lasă un răspuns

