Pachet ACADEMIA VAMPIRILOR 65% reducere

Fani ai fantasy-ului care inca n-ati apucat sa puneti mana pe aceasta serie, Editura Leda va ofera o noua sansa.

6 răspunsuri to “Pachet ACADEMIA VAMPIRILOR 65% reducere”

  1. myu, eu o am in format de chiosc , chiar azi m-am agitat ca nu pot pune mana pe prima parte a ultimei carti si imi imaginam cum va arata toate intr-o editie si ultima mare ,dar intr-un final am gasit-o intr-un alt oras …

  2. Gheorghiev Alexandra Says:

    odododo,nu am decat primele 4 volume siiii ultimele doua nu le am,dar,sper ca le voi achiziona cat de curand posibil,este o serie care merita citita si mai nou am auzit ca cat de curand se va face film si abiasteptam sa vedem actorii si primul trailer al filmului:x

  3. ioana alexandra Says:

    eu ador seria asta, e seria mea preferata cu vampiri
    am plans cand am citit ultimul volum, nu-mi venea sa cred ca s-a terminat. pacat ca sunt doar 6 volume..
    si eu abia astept sa mai aflu noutati despre film. sper ca nu au renuntat la el

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    este una dintre seriile mele si sunt tare tare curioasa cum se desfasoara mai departe viata rosei si prin ce intamplari minunate mai trece si bineinteles abiastept filmul ❤ si actorii si sper sa-mi achizionez ultimele 2 volume pe care nu le am.

  5. Gheorghiev Alexandra Says:

    seriile mele preferate,am vrut sa zic*

  6. Gheorghiev Alexandra Says:

    ador aceasta serie si abiastept filmul la ea 8-> o sa aibe un succes fantastic.

Lasă un răspuns

