Concurs

LALA

UPDATE: Castigatorul este Dan.

Hei. În seara aceasta v-am pregătit un concurs mai special 😀 Sperăm să vă placă și să înțelegeți ce aveți de făcut.

Mai jos aveți o imagine cu diferite coperți de cărți de la editura LEDA. Pe fiecare copertă este ascuns un indiciu către premiul vostru, mai exact voi trebuie să alegeți din fiecare titlu de carte (în oridinea în care sunt puse) câte o literă și să formați un nou titlu- titlul cărții pe care o veți câștiga. După ce aflați numele cărții tot ceea ce trebuie să faceți este să completați formularul de mai jos 🙂 Câștigătorul va fi ales în data de 27 decembrie. Succes!

CLICK PE IMAGINE PENTRU MĂRIRE 🙂

coperti

Ai găsit răspunsul? Felicitări! Completează formularul:

30 răspunsuri to “Concurs”

  1. ce greu e =)) dar misto

  2. SI EU =))

  3. sper ca am nimerit numele :D…

  4. Am raspus corect? Erau mai multe nume de carti…

  5. Ce tare e ideea 😀 Succes tuturor!

  6. Foarte tare ideea!

  7. Scuze , dar cred ca sunt singurul care nu intelege ce trebuie sa faca.

    • TRebuie sa alegi cate o litera din fiecare titlu in ordinea in care sunt puse si sa gasesti posibila carte pe care o poti castiga

    • E ok Ciprian, o să încercă să îți explic. Ai acea imagine cu 5 coperți, ok? Fiecare copertă are un titlu pe ea. Din fiecare titlu trebuie să alegi o literă și să găsești numele cărții pe care o poți câștiga. Ca să vă ajut, am pus coperțile în ordine 😀

  8. ma scuzati, cand puneti castigatorul?

  9. care e numele cartii?

  10. Salut. Imi poti spune daca eu sunt castigatorul? e-mailul meu era butter.flyes@yahoo.com
    Iar numele este Dan Daiana, de aceea e posibil sa imi fi scris doar numele.
    Daca am gresit, si nu sunt eu castigatoarea imi cer mii de scuze pt deranj.

  11. ioana alexandra Says:

    felicitari Dan si lectura placuta!!

    • darul=)) ok , trebuie sa recunosc ca m-am uitat 4 ore la copertele astea si nu am realizat despre ce este vorba , nu sunt buna la deslusit mistere sunt inceata rau , dar oricum a fost antrenant serios acum..pai felicitari participantilor si lectura usoara si placuta castigatorului ..

  12. Gheorghiev Alexandra Says:

    felicitari castigatorului,si eu am inteles despre ce carte este vorba,insa,nu m-am bagat pentru ca nu am primul volum 😀

Lasă un răspuns

