Zece lucruri pe care le-am facut si Editura Epica

Din ianuarie Editura Epica îşi face apariţia  în librarii cu romanul contemporary Zece lucruri pe care le-am facut (şi probabil n-ar fi trebuit).  Cu siguranţă această noua editura ştie să facă o intrare spectaculoasă! Easy de Tamara Webber si Pushing the limits a lui Katie McGary şi The statistical probability of love at first sight sunt printre primele carti care vor aparea în portofoliul editurii.

Spre deosebire de alţi bloggeri, eu nu sunt fană a genului conteporary, dar cred cu tarie că Editura Epica mă poate face să-mi schimb părerea. Vreau să-i urez echipei un călduros “Bine ați venit!” și mult succes !

Dacă i se oferă ocazia, care fată de saisprezece ani n-ar profita de sansa de a se muta acasă la o prietenă si de a trăi amândouă fără supravegherea părintilor?

Cu toate că „ocazie” poate să nu fie termenul potrivit, din moment ce April a trebuit să-i spună tatălui ei un foarte mărunt neadevăr, ca s-o facă să devină posibilă (vezi #1: Ne-am mintit părintii). Însă ea si colocatara ei, Vi, sunt pe deplin responsabile si capabile să-si poarte singure de grijă. Cum de-au ajuns la „Am chiulit de la scoală” (#3), „Am dat o petrecere trăsnită” (#8), „Am cumpărat un jacuzzi” (#4), si, hm, „Am adăpostit o fugară” (#7), cam este un mister până si pentru ele.

În această amuzantă si dulce-amăruie poveste, Sarah Mlynowski sondează mintea si sufletul unei fete care rămâne
pentru prima oară pe cont propriu. Ca să ajungă cu bine la capătul anului scolar, April va fi nevoită să jongleze cu un triunghi amoros, să învete să se descurce singură si să accepte faptul că lumea ei, cu atâta grijă construită, s-ar putea nărui pur si simplu odată cu fiecare lucru pe care n-ar fi trebuit să-l facă.
14 răspunsuri to “Zece lucruri pe care le-am facut si Editura Epica”

  1. ioana alexandra Says:

    sincer spun, cartea asta nu ma atrage, dar sunt foarte curioasa ce o sa mai apara la editura Epica. dupa parerea mea este o editura buna care promite mult

  2. sunt carti frumoase ce vor aparea la editura epica , eu o iubesc pe aceasta si sunt foarte incantata de editura

  3. plus ca iubesc coperta acestei carti , iubirea ce o transmite e foarte dragut

  4. va imaginati cat de interesant ar fi sa locuim singuri fara parinti intr-o casa , sa dam petreceri salbatice si a doua zi cand ne trezim de dimineata sa nu ne stim rostii nici numele ..sa adapostim straini in casa si sa se dovedeasca a fi infractori..hm cam despre asta e vorba in cartea asta , iar cuviintele sunt la fel de dragute ca in cartile cristinei, sau ma rog cu aproximatie …ps cristina esti un geniu..

  5. Gheorghiev Alexandra Says:

    de cand am auzit de aceasta editura,am ramas socata:X,cand am vazut cate serii vor scoate din strainatate,si simt ca aceasta o va intrece pe leda:X,mi-am comandat cartea si abiastept sa-mi vina:X,o astept cu nerabdare:X,imi place enorm de mult descrierea carti:X:X:X

  6. Gheorghiev Alexandra Says:

    am auzit ca comanda vine dupa 20 ianuarie:x,abiastept….chiar daca e drama,mi-ar placea sa o incerc…..mi am comandat.o,deci abiastept sa vad care este rezultatul :>

  7. Gheorghiev Alexandra Says:

    nici eu nu sunt o mare amatoare a stilului contemporary,dar,vorba ta,editura epica ne va surprinde si probabil ne va face sa adoram acest stil…..mi se pare ca descrierea seamana putin cu serialul gossip girl :))

  8. Gheorghiev Alexandra Says:

    mi-a ajuns si mie cartea si e absolut incredibilaaa:X,o iubesc,abiastept sa o incep dupa ce termin de citit spulbera-ma

Lasă un răspuns

