Sons of Anarchy- The Freedom of the Open Road

Sons-of-anarchy-sons-of-anarchy-10772171-1920-1200

Am auzit pentru prima dată de acest serial undeva în 2010, dar probabil din lipsă de timp și inspirație, aș putea spune, nu i-am acordat până de curând nicio șansă. Am început să-l urmăresc acum câteva săptămâni și sunt plăcut surprinsă de poveste, jocul actorilor, temele abordate, coloana sonoră și, bineînțeles, de motociclete.

Pe scurt, este vorba de un club de motocicliști care nu-s doar iubitori de Harley, ci și traficanți de arme. Asta duce la ceva acțiune, mai adăugăm și că vice președintele clubului, Jax (jucat de Charlie Hunnam, un actor foarte bun, zic eu) nu prea mai este de acord cu ,,afacerile” clubului, intrând astfel în conflict cu Clay, președintele și tatăl său vitreg, și avem un serial foarte bun, destul de violent pe alocuri, dar având în vedere că este produs de FX, nici nu mă așteptam la altceva.  Rolurile ,,femeilor puternice din spatele unor bărbați puternici” le aparțin lui Katey Sagal, care o interpretează pe soția lui Clay, Gemma, și Maggie Siff – Tara, soția lui Jax.

Serialul te trimite cu gândul la Hamlet, într-un mod destul de evident, așa cum recunoaște și creatorul Kurt Sutter, așadar dacă tema se

Sons of Anarchy a primit deja un al șaselea sezon care va începe în toamna anului 2013 și va avea, ca și celelalte sezoane, 13 episoade, așa că până la toamnă aveți timp să-l vizionați.

Mai jos aveți trailerul primului sezon:

39 răspunsuri to “Sons of Anarchy- The Freedom of the Open Road”

  1. din ce zici tu aici, serialul pare extraordinar, o sa ma uit la primul episod. a, si, m-a amuzat faza din trailer cu ,,clays old lady” :))

  2. mai e cineva pe aici care se uita? pare interesant…

  3. Hm eu acum citesc hamlet=)) sau ma rog incerc sa o citesc si din motive banale nu ma pot concentra la ea ;)) …oricum filmul pare interesant de fapt serialul cred ca am sa il caut si eu ;))

  4. in legatura cu rubricile .ma gandeam ca poate ve-ti face una cu interviuri ale autorilor romani, din cate am inteles si domnul Ovidiu are o carte buna si anume Si la sfarsit a mai ramas cosmarul, nu stiu daca a-ti citit-o sau urmeaza sa o faceti ;)) dar eu sigur o voi citii in curand …sau primele 100 de cuvinte din cartea pe care o cititi in momentul acela ..sau sa faceti o rubricacu melodii , sau intrebari ;)) Eu stiu ca sa ne cunoastem mai bine ..apropo oricum face-ti o treaba foarte buna ;)) deci indiferent de ce alegeti sa faceti e ok ;))

  5. ioana alexandra Says:

    am mai auzit de serialul asta pana acum, dar este pentru prima oara cand citesc si o parere despre el. nu l-am urmarit din doua motive: primul, si cel mai intemeiat, este ca nu am avut timp (si nici de-acum inainte nu o sa am..) si al doilea motiv, pentru ca nu stiam mare lucru despre el
    acum dupa ce am citit despre el la voi pe blog, parca ma atrage mai mult sa ma uit la acest serial. aa si habar n-aveam ca are 6 sezoane. wow!

  6. Gheorghiev Alexandra Says:

    ma ce sa zic,nu ma pricep la seriale de genul asta,nu am vazut nici un episod din acest serial,eu ma chinui sa termin de ceva timp un serial si n-am mai reusit,mi-ar place sa incep cat de curand si white collar cu actorul meu favorit matt bomer,dar,timpul asta e nasol tare,nu am timp…..

  7. Sunt la zi cu serialul. Este unul dintre cele mai bune pe care le-am vazut. Nu m-a dezamagit niciodata. M-am apucat de White Collar de curand si maine voi termina sezonul 3. E super, iar Matt Bomer e beyond words.

  8. Smecher!!Imi place!!

  9. Ma bucur sa descopar un nou serial bun de vizulizat.

  10. Iar Gemma mi se pare foarte smechera, imi place ca este dura si face tot ce ii sta in putere sa isi apare familia.

  11. Charlie Hunnam ma incanta numai cand il vad!! Un om cu carisma:D

  12. da aici ai dreptate charlie hunnam este un actor foarte bun, desi eu nu am inceput inca serialul ;)) l-am vazut prin late productii si am ramas placut surprinsa 🙂

  13. Nu m-am uitat pana acum la Sons of Anarchy, dar parca m-ai convins sa incerc, sa vad despre ce e vorba in serial.

  14. Daca as avea timp m-as uita si eu dar nu invata nimeni in locul meu pt admitere 😦

    • ioana alexandra Says:

      asa este, nimeni nu inavata si pentru noi:)
      eu una abia astept sa traca sesiunea, sa ma intorc la cartile mele preferate, sa continui serialele mele care le-am lasat de izbeliste…
      multa bafta Romina!

  15. Pare interesant.. doar ca din pacate am sa ma pot uita la el mai in colo cand imi fac putin timp liber.

  16. Gheorghiev Alexandra Says:

    si eu vroiam sa le urez bafta celor care au sesiune…..si sa aibe mult,mult,succes….eu am noroc anul acesta ca nu ma duc la fac,din cauza unor probleme de sanatate.

Lasă un răspuns

