Când îngerii şi demonii trebuie să lucreze împreună, ceva dincolo de rău se ridică…

Nightwatchers#1 – Dark kiss

NU FAC LUCRURI PERICULOASE.

Inteligenta, super atenta, obişnuita Samantha – asta sunt eu. Dar nu am putut rata un sărut surpriză de la băiatul care-mi place. Un sărut care mi-a făcut ceva…ceva ciudat. Acum mi-e foame tot timpul, dar nu de mâncare. Este ca şi  cum o parte din mine lipseşte – şi nu ştiu dacă o pot lua înapoi.

Şi apoi mai e şi Bishop. La început am crezut că e un copil al străzii, dar secretele pe care le păstrează sunt la fel de intense ca ochii lui de un albastru nepământean. Dacă este ceea ce cred eu, el s-ar putea să fie singurul care mă poate ajuta. Dar ceva înfricoşător se apropie, şi singura şansă pe care eu şi Bishop o avem împotriva lui înseamnă să pierd tot ceea ce mi-am dorit şi să îmbăţişez întunericul din mine…

Capitolul 1: Dark Kiss

 

Nightwatchers #2 – Wicked kiss

SĂRUTUL MEU POATE UCIDE.

Obinşnuiam să fiu Samantha Day, o fată ca oricare alta, dar asta s-a schimbat. Acum, după un singur sărut de la un băiat periculos, pot să fur sufletul cuiva…sau viaţa lui. Dacă cedez în faţa foamei constante pe care o simt, rănesc pe oricine sărut. Dacă nu o fac…mă rănesc pe mine.

Sărutul lui Bishop este cel după care tânjesc, dar dacă îl sărut, îl voi ucide. Şi apoi mai este un băiat, unul pe care nu-l pot răni. Unul al cărui sărut pare să-mi stingă în mod miraculos foamea. Amândoi fac parte dintr-o echipă formată din îngeri şi demoni care şi-au unit forţele pentru a lupta împotriva unui rău care se ridică în oraşul meu, un rău care îi ameninţă pe toţi cei pe care îi iubesc. Mă întreb dacă voi fi în stare să-l ajut pe Bishop – sau dacă sunt doar o altă parte a întunericului pe care el a jurat să-l distrugă.

Capitolul 1 şi 2: Wicked Kiss

 

 

60 răspunsuri to “Când îngerii şi demonii trebuie să lucreze împreună, ceva dincolo de rău se ridică…”

  1. imi seamana foarte mult ideea celei de-a doua coperti cu un sugubus;)) nu stiu de ce ..poate de la chestia cu sarutul ce poate ucide:)..imi place foarte mult culoarea acelei copperte =)) 😉

  2. iar prima coperta este superba seamana cu un inger decazut:*cred ca este o idee frumoasa a acestor carti 😉

  3. Merg schimbate amandoua , mie nu`mi plac foarte mult dar povestea e destul de captivanta

  4. Sunt complet de acxord cu tine, Miruna. Copertile Litera sunt aiurea.

    • ioana alexandra Says:

      nici mie nu-mi plac copertile de la Litera, cu doua exeptii: a cartii Regina Sudului (deci ADOR coperta aia) si a cartii Cartea pierduta a vrajitoarelor. aa si mai era o cartea, Sora, cred ca tot de la Litera. si aceea are o coperta frumoasa
      in rest, au niste coperti..absolut oribile!

  5. Gheorghiev Alexandra Says:

    wowowww:O,iubesc cartile cu ingeri si demoni:X,bine,bine,la mine e nasol ca nu stiu engleza,dar….am o serie care mi-a intrat in suflet de la inceput cand am citit.o:X.este vorba despre damnare de lauren kate:x

  6. paunaoana Says:

    interesant.poate ar trebui citite mai multe opere cu ingeri si demoni,chiar din literatura romana.avem si noi idei bune expuse in carti cu coperti invechite de timp si uitare.

    • hm..ingeri si demoni in literatura romana ..nu prea stiu, dar e foarte interesanta divina comedie , angeologia , era o carte numita ingerul de foc, acum nu mai stiu sigur , dar era interesanta , carte veche de alfel

  7. paunaoana Says:

    copertile sunt deosebite,orice-ar fi…

  8. paunaoana Says:

    am putea face impreuna paralele,asemanari,deosebiri,ce ne-a placut,ce nu,intre carti cu aceleasi motive,elemente,idei,chiar subiect.

  9. ioana alexandra Says:

    hmmm pe mine nu ma atrag copertile. adica, daca printr-o minune aceasta serie ar aparea si la noi in tara, as vrea sa aiba alte coperti:)
    imi place numele „baiatului periculos”, Bishop. mereu mi-a lpacut numele asta, nu stiu de ce:D
    descrierea imi place, este ok, dar imi aminteste putin de Georgina KIncaid, care si ea, la fel ca si Samantha, are „abilitatea” de a rani printr-un sarut.
    oricum, cred ca mi-ar placea sa citesc seria
    multumim pentru capitole, macar cu atat sa ne delectam si noi, daca tot nu putem citi toata seria:’)

  10. Gheorghiev Alexandra Says:

    am auzit de angelologia,pentru ca este totul despre ingeri,dar,nu o am,insa,sper sa o castig candva…..mi-ar placea tare mult sa ma informez despre ei.

  11. Ma bucur ca ai prezentat aceasta serie. Am auzit numai lucruri bune despre ea.

  12. Am maiauzit de carte, mi se pare chiar interesanta.

  13. Si copertile sunt dragute^^

  14. Mai ales prima, imi place albastrul care il inconjoara:)

  15. Dar parca a doua nu arata cine stie ce…

  16. Mi-as dori s-o citesc avand in vedere ca este despre ingeri.

  17. Gheorghiev Alexandra Says:

    na,pacat ca nu stiu engleza:)),ca astfel as fi citi.o

  18. Am mai vazut acesta serie inainte de cateva ori, si mi s-a parut interesanta, mai ales ca imi plac cartile ale caror actiune se bazeaza pe inegri, in special ingeri cazuti.

    • s-o fi scris si despre Lucifer?ar fi de citit…

      • da s-a scris ..=)) Dar nu omane noi .chiar ar fi o chestie ..daca tot ingerii si vampirii sunt pusi intr-o lumina pozitiva si sexi..de ce sa nu citim chestii noi si despre nenea ronuntat de tine mai devreme ..Apropo stiu ca suna nebunesc dar asta e cartea care ma obsedeaza de ceva zile ( si in faust gasim demoni) ..apropo , in biblie e putin scris ..dar in istoria religilor, nu ca aprofundeaza aminteste putin mai mult ..dar ar fi o chestie sa para o astfel de carte bazandu-se pe diverse teorii:))

  19. Fetelor nu uitati ca operele astea sunt doar rodul unor oameni inzestrati cu multa imaginatie

  20. Hmm .. nu sunt eu de genul dar descrierile mi-au atras atentia destul de repede..

  21. Gheorghiev Alexandra Says:

    mhhh,sunt tare incantata de ccartea asta si imi place foarte mult descrierea,dar,daca,ar fi scoasa si la noi in romania ar fi o treaba genialaaa:X

  22. Romina Gianina Says:

    Cum sa-ti placa Eminescu , explicati-mi .Cand aud fraza de genu ” codrul este simbolul universului,al regenerarii vesnice” sau „tema ilustreaza vremelnicia in contrast cu perenitatea naturii simbolicata de codru vesnic” pe bune?

  23. Gheorghiev Alexandra Says:

    nu ca nu-mi place engleza:)),pur si simplu mie mi se pare foarte,foarte,grea:))….si nu prea am timp sa „invat” limba.

Lasă un răspuns

