Leapșa ,,Te-ai gândit vreodată…”

Am primit leapșa de la Katherine, mulțumim! :*

1. Te-ai gândit vreodată… să practici un sport extrem?
Evident! Citesc cu lanterna la ora două noaptea. *badass face*
2.Te-ai gândit vreodată… ce va spune lumea la înmormântarea ta?
*stares at the question for almost a minute* Sincer, nu… adică, odată ce m-am dus, oricum nu mă mai poate afecta, deci nu prea-mi pasă.
 3. Te-ai gândit vreodată… care e sensul vieții?

Da, de fapt, în fiecare noapte între 2 și 3 (am insomnie) numai la asta mă gândesc, dar în fiecare noapte găsesc ,,crăpături” în teorie…

4. Te-ai gândit vreodată… ce ai face dacă s-ar lua curentul, pentru totdeauna?

Oui, aș citi 🙂
5. Te-ai gândit vreodată… să întrerupi ceea ce faci și să fugi?
Nu, pentru că atunci aș da satisfacție prea multor oameni.
27 răspunsuri to “Leapșa ,,Te-ai gândit vreodată…””

  1. Foarte interesanta leapsa…

  2. Imi place raspunsul de la a doua intrebare, este foarte comic:))

  3. trebuie sa recunosc ca am mai vazut genul acesta de lepse sunt curioasa de raspunsurile date ;))

  4. ai citii daca curentul s-ar lua ? Doua variante fieesti o fiinta supra naturala draguta capabila safaca chesti aasta fie ..fie ai sta cu o lumanare aprinsa in fiecare noapte , caci ziua pe lumina se poate citii;))

  5. cat de mult mi-ar placea sa am temperamentul tau , oricum suntgeniale raspunsurile

  6. Primul raspuns este genial:)

  7. Gheorghiev Alexandra Says:

    dua,foarte faina leapsa,imi plac raspunsurile voastre….sunt interesante:>

  8. Foarte draguta leapsa 😀 Imi plac si raspunsurile tale, in special la prima intrebare, e foarte amuzant =))

  9. buna tuturor …am un anunt pentru cei interesati ..a aparut linkul de precomanda al cartii doua adevaruri si o minciuna ;)) ..

  10. Sensul vietii :)) ce intrebare .Una cu teoria chibritului nu e

  11. ioana alexandra Says:

    interesante intrebarile de la leapsa, imi plac si raspunsurile teale, Miruna:) si eu am insomnie…uneori nu stiu e sa mai fac ca sa pot adormi mai repede…sunt obosita si parac e si mai rau, tot nu pot sa adorm:(

  12. Cine nu se gandeste seara la cai verzi ? Si de ce nu la viata si la ce sa te astepti inainte sa mori sau dupa ? Scumbag brain..

  13. Gheorghiev Alexandra Says:

    foarte interesanta intrebarea:”Te-ai gândit vreodată… ce va spune lumea la înmormântarea ta?” imi place cum suna =)) eu nu m-am gandit niciodata la asta,deocamdata is prea tanara ca sa mor =))

    • ioana alexandra Says:

      ai dreptate, suntem tinere, nu ar trebui sa ne gandim la lucruri macabre:)

      • Romina Gianina Says:

        Moartea nu se uita la cati ani ai 🙂

      • din pacate da, ea nu priveste la tine, ea isi face datoria, iar daca ai ghinionul sa iti inchei socotelile cu viata, atunci ea vine si te ia..poate ca nu ar trebuii sa ne gndim la asta, sau poate ca da pentru ca acesta e motivul sa venim, traim, crestem..avem o serie de dezamagirisi impliniri, dar imbatranim, nu inainte sa lasam urmasisiapoi sa plecam ..etelul tuuror iar mai devreme sau mai tarziu asta se va intampla

  14. Gheorghiev Alexandra Says:

    si imi mai place si intrebarea aia cu:Te-ai gândit vreodată… ce ai face dacă s-ar lua curentul, pentru totdeauna?……bineinteles ca si eu as citi =)),as citi fara oprire.

Lasă un răspuns

