Pacatoasa deTess Gerritsen

pacatoasa_1_produsCapela Fecioarei Maria a Sfintei Lumini este scena terifianta a unui carnagiu: doua calugarite sunt descoperite – una moarta, cealalta, grav ranita – victime ale unui atacator a carui salbaticie nu poate fi descrisa in cuvinte. Brutala crima pare lipsita de motivatie, insa autopsia efectuata de medicul legist Maura Isles releva o surpriza socanta: tanara sora Camille a dat nastere unui copil inainte de a fi ucis?

Curand, este descoperit un al doilea cadavru, mutilat pana la desfigurare. impreuna, Isles si detectivul Jane Rizzoli dezvaluie o veche poveste de groaza, care face legatura intre aceste omoruri infioratoare. Pe masura ce secrete demult ingropate ies la lumina, Maura Isles se lasa purtata inexorabil catre inima unei investigatii, al carei punct culminant izbucneste intr-un univers mult mai familiar Maurei decat si-ar fi putut inchipui. Iar revelatia finala a identitatii asasinului se dovedeste a fi mult prea zguduitoare pentru a fi putut fi luata in considerare.

„O lectura plina de satisfactii… Pacatoasa este un roman tensionat, sinuos si plin de incarcatura precum un cer prevestitor de furtuna.”  Entertainment Weely.

 

Cartea este la reducere pe elefant.ro. Pentru detalii dati click pe imagine.


31 răspunsuri to “Pacatoasa deTess Gerritsen”

  1. Cat de tare pare ! Frumos subiectul, perfect pt un film de groaza

  2. WoW!!Ce idee starsina are cartea. Avand in vedere ca are un subiect thriller, cred ca o sa-mi placa si o s-o savurez pe-ndelete, daca o s-o cumpar:)

  3. Si coperta cred ca relateaza foarte multe. Sangele care se scurge prin zapada este bestial!!

  4. Sună bine! Cu siguranță o să o trec pe lista mea ‘de citit’.

  5. ioana alexandra Says:

    tocmai ce am primit un email de pe alt blog cu aceasat carte!:))
    imi place foarte mult descrierea, este exact genul meu de carte preferat
    chiar imi doresc sa o citesc

  6. Ma bucur ca vi se pare interesanta. Eu vreau sa mi-o cumpar.

    • ioana alexandra Says:

      sa ne spui parerea ta dupa ce o citesti! poate faci si o recenzie…:)
      si eu as vrea sa o cumpar, dar momentan am foarte multe carti necitite in biblioteca si din pacate cateva saptamani de acum incolo nu voi avea timp sa citesc, asa cum mi-as dori..:(

  7. Doar ce am vazut titlul si ma gandeam ca prin natura noastra toti suntem intr-un fel sau altul pacatosi, o avem in sange , sa nu mai zic ca ni se trage de la scumpa noastra Eva 😉

  8. subiectul cartii ma intriga dar ma si tenteaza , e ca si cum vezi ceva interzis si vrei sa il ai , sa il atingi si sa fie al tau 🙂 cam asa e si cu aceasta cartii, ma intriga datorita crimelor …si ma atrage datorita cartii in sine cat de ciudat poate fi asta ? Oricum sper sa apuc candva sa o citesc este de-a dreptul geniala

  9. Hm coperta asta ..este destul de bine realizata , adica se impleteste frumos sangele acela rosiatic cu zapada alba . plus acea cruce 🙂 e ok , imi induce o stare nu tocmai prielnica si draguta ..dar e ok

  10. Cred ca acesta carte sta la baza serialului ”Rizzoli & Isles”, nu? Oricum, pare foarte interesanta si plina de actiune, perfecta pentru fanii genului politist 🙂

    • ioana alexandra Says:

      uite ca de serialul asta nu stiam, asa ca l-am cautat pe net si mi se pare super. mereu mi-au placut cartile/filmele/serialele politiste
      ar fi super sa gasim pe blog o pagina in care sa vorbim despre seriale si sa dam recomandari. eu de exemplu recomand serialul Revenge. are foarte multa actiune si rasturnari de situatie, sigur ati auzit de el

      • Am auzit de el, dar n-am stiut niciodata ”cu ce se mananca”:D Dar daca spui ca este interesant, sigur il voi cauta sa ma uit si eu la el, sa vad cum este 🙂

    • nu am vazut serialul dar mi-ar face placere sa il vad ,datorita subiectului

  11. Si faptul ca Sora Camille ar fi putut da nastere unui copil ma intriga foarte tare =))

  12. Gheorghiev Alexandra Says:

    imi place foarte tare coperta:)) se aseamana foarte bine cu titlul:))….recenzia imi place foarte mult,pare interesanta.

  13. interesanta poveste.imi aduce aminte de o poveste superba de viata,scrisa de un scriitor nordic:Vigdis si Viga-Ljot.Ma emotionat pana la lacrimi…

  14. ador coperta dar povestea e uimitoare 🙂

  15. Andrex daca o citesti ne-ar prinde bine o recenzie . Eu sunt inca nehotarata. multe carti au o coperta si o descriere exagerata fara de ce sunt ele defapt

  16. Daca reusesc sa mi-o cumpar o sa-i fac cu siguranta si o recenzie.:D

  17. Nu stiu de ce cand citeam descrierea ma gandeam la Ingeri si Demoni de Dan Brown.. poate ca se aseamana putin sau poate mi se pare mie. Pare captivanta si nu as rata pentru nimic in lume o carte de genu. Le ador.. asa ca mai bine o cumpar cat mai repede.

  18. Gheorghiev Alexandra Says:

    si mie mi-ar place sa o am,dar,momentan,stau prost cu banii,deci mai astept:D

  19. Gheorghiev Alexandra Says:

    titlul ma duce cu gandul la o fata care a facut lucruri pacatoase,ca sa zic asa :))

Lasă un răspuns

