CÂND AI ŞAISPREZECE ANI POŢI SCHIMBA LUMEA…

ALEASA, cartea a treia din seria CELE NOUĂ VIEŢI ALE LUI CHLOE KING de Liz Braswell alias Celia Thomson

Într-adevăr, poţi schimba lumea, mai ales atunci când te trezeşti că îţi cresc gheare, vezi perfect pe întuneric, devii tot mai agilă şi… ai nouă vieţi!

Înţelegând tot mai bine ce i se întâmplă, Chloe King realizează că va trebui să renunţe la viaţa tihnită de până acum şi să-şi ia în serios rolul pe care i-l rezervă destinul.

Dacă la început poveştile despre rasa mitică din care face parte şi răzbunările sângeroase dintre poporul Mai şi Ordinul A Zecea Lamă nu o afectează, iată că vine clipa în care trebuie să-şi urmeze soarta.

Când îşi găseşte cel mai drag prieten zbătându-se între viaţă şi moarte pe o alee lăturalnică, Chloe îşi dă seama că perioada răzbunărilor şi a vărsării de sânge nu s-a terminat. Şi că, de fapt, nu se va termina niciodată. Între cele două tabere rivalitatea va fi veşnică. Dacă însă Chloe îşi va accepta destinul… şi va prelua controlul, lucrurile se pot schimba radical.

„Chloe nu apare ca un super-erou fără cusur – ea este o adolescentă obişnuită, care se trezeşte deodată cu nişte puteri supranaturale şi cu povara moştenirii unei rase mitice. Dar este o persoană puternică, bună, care se mobilizează pentru a răspunde provocărilor vieţii… […]  Pentru mine, Chloe este un simbol al libertăţii: libertatea de mişcare, de a merge oriunde doreşti.” – Liz Braswell

Nu uitaţi de serialul de televiziune produs de ABC Family. Amănunte găsiţi peTheNineLivesofChloeKing.com.

Cartea are 288 de pagini, formatul 13×20 cm, ediţia este cartonată, iar preţul de listă 39,90 lei. La precomandă, veţi beneficia de 25% reducere şi transport gratuit.

37 răspunsuri to “CÂND AI ŞAISPREZECE ANI POŢI SCHIMBA LUMEA…”

  1. Romina Gianina Says:

    am vrut de mult sa iau seria.uite u un motiv in plus

  2. ioana alexandra Says:

    parca e ultimul volum,nu?
    eu nu am primele doua parti si nici nu cred ca o sa mi le iau
    coperta nu-mi place deloc!!!

  3. Gheorghiev Alexandra Says:

    foarte interesanta coperta,dar,mai mult imi place prima coperta a primului volum,am auzit ca este si serial la aceasta serie.

  4. in sfarsit ..am asteptat ceva dupa ea

  5. Nu am citit primele doua volume ale seriei aparute la Leda. Nu de alta dar nu mi s-au parut interesante si nici nu prea m-am interesat eu de ele…

    • ioana alexandra Says:

      mie povestea in sine mi se pare interesanta, adica o pesoana care se transforma in felina, super tare (eu ador pisicile:X), dar nu mi-a placut ca povestea a fost facuta cu adolescenti. mi-ar fi placut mai mult sa fie cu oameni maturi, ceva in gen Catwoman. acum, sa fim seriosi, majoritatea cartilor care apar sunt cu pesonaje cu varsta cuprinsa intre 16-18 ani….

  6. Mi-as fi dorit ca Leda sa ii fi pastrat coperta originala, aceasta nu mi se pare cine stie ce…

  7. Gheorghiev Alexandra Says:

    mda asa e,coperta asta sincer nu prea imi place 😐 nu ma atrage deloc.mai bine lasau doar orasul si luau ochii fetei de acolo.sincer

  8. Interesanta serie si originala. insa coperta.. nu sunt prea multumita de ea.

  9. ioana alexandra Says:

    asa este, daca esti fan mi se pare normal sa te bucuri ca apare, indiferent ce coperta are
    continutul conteaza, nu?:D

    • de multe ori,cartile vechi,jalnice,respingatoare ascund comori nebanuite.

      • ioana alexandra Says:

        sunt de acord cu tine, am multe carti vechi de pe vremea parintilor mei si de la sora mea mai mare si sunt foarte interesante, continutul lor este superb, nu conteaza ca sunt vechi, necartonate, cu paginile ingalbenite

  10. Chiar poti schimba lumea?eu am trecut de 16 si am reusit sa ma schimb doar pe mine.

    • ioana alexandra Says:

      cu trecerea timpului fiecare om se schimba, devine mai matur in gandire, are prioritati diferite si analizeaza lucrurile in moduri diferite. dar sa schimbi lumea, sau chiar si o singura persona, este foarte greu de realizat….pe un om nu il schimba alt om, schimbarea are loc datorita lucrurilor, intamplarilor care ii apar in cale de-a lungul vietii….oamenii sunt diferiti si nu ar trebui sa incercam sa-i schimbam, putem doar sa-i influentam intr-o mai mica sau mai mare masura, depinde de situatie.

  11. Gheorghiev Alexandra Says:

    se pare ca nimeni nu-i multumita de aceasta coperta:)),nu prea aveau inspiratie….se pare ca au ramas in pana de idei:))

  12. Gheorghiev Alexandra Says:

    mda asa e,nu pot avea toate cartile toate aceste lucruri.

  13. Gheorghiev Alexandra Says:

    dar,sunt si carti perfecte :D,asta este parerea mea.

    • ioana alexandra Says:

      yep, sunt de acord cu tine….dar sunt foarte putine. bine, aici depinde si de gusturile unei persoane. depinde ce intelege fiecare prin „carte perfecta”

  14. toti avem carti perfecte.doar ca multi suntem dezamagiti de copertele respingatoare, ca mai apoi sa iubim continutul si sincer acum cati dintre noi nu se i-ausi dupa coperta unei carti? cacie strategie de marketing toate urla ca vor sa fie aoptate sincer acum…

Lasă un răspuns

