Viata ca un joc de crochet

A fost odată ca niciodată o pădure imensă, Lythe – vastă şi impenetrabilă, ascunzând în inima ei un mister. Iar la începuturile sale, în acest loc trăia o familie înstărită, Fairfax, într-un conac pe care-l vizitase însăşi măreaţa Gloriana.

Dar odată cu trecerea veacurilor, pădurea a fost distrusă şi înlocuită de străzi purtând numele copacilor de odinioară. Familia Fairfax şi-a pierdut strălucirea… ajungând să locuiască în Casa Arden aflată la capătul Intrării Păduceilor. Iar despre ea cu greu se mai putea spune că era o familie…

Şi mai erau aşa: Vinny (“mătuşa din iad”) – cu pisicile sale şi cu chipul ei ca un măr pădureţ; Gordon, care de şapte ani uitase de familia lui, iar când şi-a adus aminte de ea, s-a întors aducând cu el o Debbie grasă, care împărţea o singură celulă de creier cu un pudel; şi cei doi copii, Charles şi Isobel.

Charles, băieţelul pierdut, cu obrajii ciuruiţi de acnee, care-şi petrecea timpul aşteptând, pe de o parte, să fie vizitat de extratereştri, şi pe de alta, întoarcerea mamei sale.

Iar povestirea este spusă de enigmatica Isobel… Născută în casa de pe străzile copacilor, ea descoperă o ruptură în textura timpului şi astfel călătoreşte prin diversele lui găuri de vierme şi coridoare. Isobel are şaisprezece ani şi, la fel ca fratele său, aşteaptă şi ea să se întoarcă mama lor – Eliza, zveltă şi periculoasă, mirosind a tabac, a parfum Arpège şi a sex –, a cărei dispariţie este o parte din misterul care continuă să rămână ascuns în inima pădurii.

22 răspunsuri to “Viata ca un joc de crochet”

  1. Gheorghiev Alexandra Says:

    imi place coperta foarte,foarte,mult :)) pe cat de simpla,pe atat de frumoasa e….sper sa mi-o cumpar cat de curand,daca,am sa am bani.

  2. Romina Gianina Says:

    nu ma omor dupa coperta dar povestea pare faina

  3. ioana alexandra Says:

    pana sa aflu ca aceasta carte o sa apara la noi, nu mai auizsem de ea pana acum
    descrierea imi place si nu prea, dar sunt totusi curioasa cum este…

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    leda planuieste multee surprize care se afla ascunse in portofoliul lor :> abiastept sa vad ce ne mai pregateste:X

  5. Romina Gianina Says:

    Dar voi feteleor ce mai faceti?

  6. e interesanta cartea asta , dar nu tiocmai pe intreg gustul meu

  7. Dumnezeule!!ISncer, abia astept sa apara si s-o cumpar.
    Dar nu stiu din ce motiv imi aduce aminte de Femeia in negru…

  8. Pare destul de interesanta si coperta ma intriga… cine stie, poate o citesc si eu.

    P.S. Sper ca nu va superati daca las un link catre concursul meu aici 🙂

    http://inabookshelf.wordpress.com/2013/01/23/concurs-2/

    Sper sa participati si voi 😀

  9. ioana alexandra Says:

    si mie imi place foarte mult coperta, dar si titlul este interesant
    sincer m-a facut curioasa descrierea

  10. din cate am citit pare destul de captivanta cartea. se gaseste pe la noi?

  11. Ador titlul si coperta!

  12. Gheorghiev Alexandra Says:

    coperta cartii imi seamana putin cu coperta femeia in negru,si da i-as da o sansa acestei carti:X abiastept precomanda.

Lasă un răspuns

