Precomanda Sange albastru #4 – Mostenirea Van Alen

23 răspunsuri to “Precomanda Sange albastru #4 – Mostenirea Van Alen”

  1. Romina Gianina Says:

    Au foarte multe in plan cei de la leda

  2. astept sa le achizitionez si eu dar nu toate

  3. pff.. oare cand fac si cei de la leda niste reduceri?

  4. Gheorghiev Alexandra Says:

    oh,renunt la toate aceste precomenzi….pentru ca nu am bani de toate cartile…..sper,poate le castig :-?? mai tarziu.

  5. Gheorghiev Alexandra Says:

    cat despre viata ca un joc de crochet nu stiu ce sa zic,am auzit ca e brosata,asa mai am coperti brosate si nu prea imi plac :-??,prefer editiile cartonate,stiu ca is mai scumpe,dar,na.

    • dar cartile cartonate sunt foarte scumpe ..ce conteaza in ce mod e o carte ? …adica da cartonate , dar si cele brosate sunt foarte dragute , ideea e ca informatia din interior trebuie sa fie importanta si scoasa in relief caci cu ea ramanem..

  6. ioana alexandra Says:

    imi doresc embele carti, dar deocamdata nu dis[un de banii necesari pentru a le lua, deci mai astept….

  7. eu sunt curioasa in ceea ce priveste cartea viatae ca un joc decrochet

  8. Gheorghiev Alexandra Says:

    am multe carti brosate care sunt pastrate bine,niciodata nu le am murdarit sau mazgalit,nu fac asa ceva cu cartile mele si nici n as putea suporta asa ceva,fac ca dracu cand cineva imi umbla in biblioteca =)) si nu le pune cum erau =))

    • ioana alexandra Says:

      Doamne fereste, nici eu nu fac asa ceva!! le pastrez de zici ca-s noi:X si ma infurii rau daca imprumut o carte si o primesc inapoi in stare rea..de aceea dau carti doar celor care stiu cu adevarat sa le aprecieze:)

      • eu dupa o serie de dezamagiri profunde in ceea ce priveste daruitul cartilor din biblioteca mea personala am ajuns la concluzia si la prea bunul sfat venit din partea bibiotecarei dn orasul meu..cartile din biblioteca personala nu se imprumuta, eoist trist dar adevarat

  9. ioana alexandra Says:

    si eu sunt foarte curioasa cum este cartea Viata ca un joc de crochet. ma intreb daca titlul are vreo legatura cu povestea, adica asa ar trebui, oricum ma intriga titlul
    dar oricum sunt sigura ca mi-ar placea cartea, daca in descriere vad cuvintele „mister” si „crima” e clar ca e pe gustul meu:))
    sper sa o citesc intr-o buna zi…:)

  10. Gheorghiev Alexandra Says:

    da pare destul de interesanta cartea”viata ca un joc de crochet”,mi-ar place sa o incerc….insa,nu prea stiu ce sa zic,vreau sa-mi cumpar de la editura trei cartea”fericirea incepe azi”va aparea pe 11 februarie si o carte exceptionala:X

    • ioana alexandra Says:

      si eu as vrea Fericirea incepe azi. off sunt atat de multe carti bune aparute, atat la noi cat si in strainatate (mai ales acolo!!)..pacat ca nu ni le putem lua pe toate si trebuie sa facem selectie..:(

  11. Gheorghiev Alexandra Says:

    da asa e ioana alexandra,nu le putem lua pe toate :(,oricat le-am vrea,eu incerc sa-mi cumpar ceea ce e mai bun si sa fac selectie la ele,pentru ca nu avem bani de toate cartile care apar 😦 si trebuie sa ne limitam doar la cele mai bune.

    • ioana alexandra Says:

      stii unde-i ironia aici? ca mai toate cartile sunt bune! deci este foarte, foarte greu sa alegi

      • sunt o multime de carti bune, dar in zilele noastre achizitionarea unei carti reprezinta un lux pentru unii, un lucru costisitor, dar care este demn de lecturarea lui

    • dar din pacate ceea ce consideram noi bun, pentrualtii este un lucru infect, nu toti avem aceleasi gusturi, chiar stateam sa ma intreb ce se va alege cu bibliotecile noastre in viitorul nu prea indepartat..sa stiti cartile vor ajunge mult mai valoroase decat orice lucru

  12. Gheorghiev Alexandra Says:

    da,da,faza proasta ca cartile alea mai bune sunt si cele mai scumpe,sau mi se pare mie asta? :|,sincer,eu ori de cate ori am vrut sa mi iau o serie buna,era peste 50,deciii nsh,cam slabe sanse sa gasesti o carte buna ieftina.

  13. Gheorghiev Alexandra Says:

    si da corect,orice carte este mai valoroasa decat orice altceva,uneori,cartea este cel mai bun prieten al omului.

Lasă un răspuns

